Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Flip*
lightning schreef: Woensdag brengen we Brandy weg :'( :'(. Klikte goed en ze wilde echt voor Brandy gaan. Wat zal ik Brandy missen zeg :'(
wat fijn dat er een DA is die zich over haar wilt ontfermen! Gaat ze jou op de hoogte houden van de ontwikkelingen?
Door lightning
Ja dat gaat ze doen. Dat is eigenlijk ook mijn enige wens/eis aan dit. Vanavond gaat ze weg. Ik zit al 2 dagen met brok in mijn keel. Mijn verstand zegt dat dit beter is maar mijn hartje zegt anders. Wat is dit moeilijk zeg :(
Het komt goed!
Dit is toch veel beter dan waar je eerst je hoofd naar had? Een betere oplossing had je niet kunnen hebben en het kon zo niet blijven duren.
Ik hoop dat ze daar nog lang heel gelukkig mag zijn.

Je zal haar vast nog wel gaan opzoeken! ;)

Sterkte met het afscheid vanavond.  Dat is nooit gemakkelijk.
Door lightning
Vaqnavond gebracht. Heb zitten janken op de heen weg. Daar aangekomen een flinke brok in mijn keel. Maar de spanning zakte weg. Helemaal omdat Brandy daar vanuit het mandje meteen op onderzoek ging. Veel knorren en al spelen. Staart omhoog liet zich aanhalen door deze nieuwe bazinnetje. Zit wel goed. Met een gerust hart achter gelaten. We houden wel contact en ik denk de rest van Brandy haar leven. Ik zei ook mocht het om wat voor reden niet lukken omdat ze niet kan wennen of zo (wat ik niet verwacht) wil ik haar terug. Dat begreep ze wel. Ik hoop dat ze het goed gaat doen en daar wel hersteld of minimaal de boel onder controle kan krijgen.
Door lightning
Ik heb Brandy 3 weken geleden nog gezien. Ging goed nog wel aan de medicatie. Daar word als ik het goed uitgerekend heb volgende week mee gestopt en dan ben ik benieuwd of het heeft geholpen de verhuizing.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door