Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Yvje*
Nee, gisteravond heeft ze wel gegeten hoor, alleen vanochten wou ze nog niet, half uur laten staan nog niks, zojuist
heeft ze gegeten ! En het bordje ging werkelijk waar leeg, ik doe het maar zonder blik erdoor, heb het idee
dat ze er op afknapt namelijk ! Ze zit niet aan de 100 gram per dag, dat redt ze net niet omdat ze per keer
vrij weinig eet en dan krijgt ze het niet op omdat ze een keer heeft overgeslagen maar komt wel goed denk ik.
Gewoon heel streng zijn, idd uiteindelijk wil ze toch echt wel eten, ze komt me iedere keer halen maar ze moest een paar
uur wachten tot de volgende maaltijd en toen ik het neerlegde liep ze eerst weg maar ze ging toch weer in de keuken
zitten wachten en toen wou ze wel wat, stukje voor stukje ..  :P

Ze weet ook dondersgoed wat mijn zwakke punten zijn ! En juist zij is een kei in manipuleren en zielig doen !!
Ook omdat ze al wat dun is en snel in de stress heb ik dan sneller zoiets van "na, voorruit dan maar "!
Ik moet me gewoon niet zo'n zorgen maken ook om d'r figuurtje !! Al zou ze even een periode nog dunner worden
gaat ze niet meteen dood aan, zodra ze beter gaat eten komt het er wel weer aan ... toch !!??
Laatst gewijzigd door *Yvje* op do 19 jan 2012, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, zolang ze maar niet heel erg veel op een korte tijd afvalt. Ook dan heb je kans op leververvetting (maar bij magere poezen minder). Maar dat zit er hier precies niet in.  Ze eet vrij goed vind ik. 
Gewoon volhouden en dan zal dat geen maanden duren dat ze nog zo miept. Maar elke keer dat je toegeeft, ben je weer 10 stappen achteruit. ;)
Door *Yvje*
Ja, idd, misschien dat ik ook wel een keer minder ga voeren, heb het idee dat ze dan meer honger heeft en
ze dan dus net als vandaag na een nacht zonder eten sneller toegeeft en dus op zich nog wel wat op kan !
De kater krijgen hier ook maar 2 keer eten, zodra ik ze een keer mee eten aanbied weigeren ze meteen of
ze weigeren de volgende maaltijd die dag ... ik probeer gewoon dingen uit ..
Door Limpy
*Yvje* schreef:
Ze weet ook dondersgoed wat mijn zwakke punten zijn ! En juist zij is een kei in manipuleren en zielig doen !!
De meeste katten verdienen een oscar voor dramatisch acteren, Izzy blijkbaar ook....  ;D
Ook omdat ze al wat dun is en snel in de stress heb ik dan sneller zoiets van "na, voorruit dan maar "!
Ik moet me gewoon niet zo'n zorgen maken ook om d'r figuurtje !! Al zou ze even een periode nog dunner worden
gaat ze niet meteen dood aan, zodra ze beter gaat eten komt het er wel weer aan ... toch !!??
Tuurlijk, zodra ze door heeft dat vers lekker is komt het wel weer goed.
Nou ja, ze weet het al wel maar zolang ze door heeft dat ze jou kan manipuleren voor "febo-snacks"....  ;)
Door *Yvje*
T'gaat steeds beter ! Afgelopen twee dagen begon meteen te eten, op èen keer na, vanmiddag.
Ik voer haar nu maar 3 keer ... lijkt beter te gaan, ook geef ik haar niet meteen eten zodra ze
wakker is, laat haar eerst een uurtje spelen, krijgt ze honger van !!
Ze zit nu al wel op zo'n 110 gram ongeveer, super dus ! Al kan ik haar ribben en wervel wel wat beter voelen.
Maar ze is niet graatmager dus ik maak me er niet zo'n zorgen over, hopelijk komt het er bij aan
als ze het Kvv nog wat meer kan waarderen ..  :biggrin2:

En en en ... geen stinkpoepskes meer !!  :D
Laatst gewijzigd door *Yvje* op za 21 jan 2012, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door