Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gea1510 schreef: Hallo hier Beilen

Ik had al een topic geopend kan hem alleen niet teug vinden dus doe ik het ff zo: Ik kan weer aan mooi bevleesde kalfs karkassen komen 3.50 per kilo, echt mooi vlees. Zoals het er nu uitziet kan ik het volgende week al hebben

Ik ben nog met wat andere dingen bezig: strotten en snippers maar daar weet ik nog geen datum en prijs van

Mocht je belangstelling hebben doe het dan maar via pb dan blijft het wat overzichtelijk in dit topic.

groetjes Gea
Pag. 2 http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 556.0.html
Door chery
Eigenlijk heb ik een chronisch tekort aan spiervlees. Wie weet wat of wie gaat er ergens bestellen waar ik aan mee kan doen?
Liefst ga ik voor lam, eend of hert/haas o.i.d. Geen kip of rund....
Hallo,

ben een tijdje weg geweest van dit forum, maar ben weer terug om mezelf weer wat in te lezen over rauw vlees te geven.
Ik woon in Assen en ben heel benieuwd hoe jullie allemaal aan het vlees komen, bestellen jullie het samen of hoe gaat dat in zijn werk.
op 31 maart is er een groepsbestelling van Sarah, goedkope haaskarkassen. Nienke neemt de kratjes voor het oosten mee tot Apeldoorn, waar ik de hazen voor Drenthe ophaal. Dus mocht iemand willen bestellen, vervoer is geregeld  :) ;)
Tuurlijk wil ik dat. Alleen worden de kratjes door Nienkev meegenomen van Alpen naar Apeldoorn en zij kan ongeveer totaal 30 kratjes meenemen. Dus misschien zou je het met haar ook even moeten overleggen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door