Claudia N schreef: Caroba heeft maar een minimaal bestel bedrag van 25 euro, kan handig zijn als back up.oow, dat is goed om te weten! Ik ga even kijken.

Moderator: Charlie Angel
Claudia N schreef: Caroba heeft maar een minimaal bestel bedrag van 25 euro, kan handig zijn als back up.oow, dat is goed om te weten! Ik ga even kijken.
*Evie* schreef:oei...weet niet of dit geaccepteerd wordt...
weet trouwens niet of ik dit wel zo zeggen mag ivb reclame ? , maar ben er zelf zo blij mee hihi
Wendi schreef: Hoi Joyce,Willen jullie het dan ook in dit topic verwijzen? Zie soms door de bomen het bos niet meer en van dit topic krijg ik melding dat er nieuwe post is, bij nieuwe topics is dit natuurlijk niet zo. Dank!
We zijn heel actief hier in het noorden, regelmatig groepsbestellingen waar je bij aan kunt sluiten als je wilt.
Het enige wat je moet doen is de vraag&aanbod in de gaten houden![]()
*Evie* schreef: Hier Drachten en ben heel vaak in Langelo (tussen Roden en Norg)Mijn reclametje werd er zonder pardon af gegooid..... Wist ik veel dat dat niet mocht!!
*Evie* schreef: Mag dus niet, gek, wel in grote hoeveelheden barf aanbieden, wat ook maar voor kvv mag het niet.We zijn dan ook BARFplaats, en geen kvv-plaats. Voor kvv- verkooppunten verwijzen we naar de fabrikantensites.
Misschien een idee om een hoekje te maken voor alle verkooppunten op regio?? Zal het eens naar de ideen bus gooien.
Ik doe het ook niet om er rijk van te worden, want dat word je er niet vanmeer om elkaar te helpen!
Claudia N schreef: Willen jullie het dan ook in dit topic verwijzen? Zie soms door de bomen het bos niet meer en van dit topic krijg ik melding dat er nieuwe post is, bij nieuwe topics is dit natuurlijk niet zo. Dank!Als ik wat heb en ik denk eraan dan wil ik dat best doen hoor!