http://www.partyverhuurzuidplas.nl/inde ... Itemid=135
Is dit iets? 1000 watt en duitse degelijkheid?
Moderator: Lizzy
Limpy schreef: Tandwielen van plastik?Het liefste gebruik ik ook mijn handen, maar ik ben beperkt.
Gaat die vast toch wel snel hemelen met botjes vrees ik....
Doe mij maar gewoon een handmolen, goed voor de spierballen!
madeleine schreef: Niemand die een lintzaag heeft en schoonmakt?O jawel gisteren nog![]()
![]()
Limbabnees schreef: Nou die vleesmolen die ik bij de kijkshop weg heb, heeft toch weer zijn nadelen.Ik ben nog altijd zeer gehecht aan mijn Kenwood
Het tandwielen zijn van plastic en even een vastloper kan al funest zijn.
Verdomd taai kopvlees
Botjes wil die wel.
Ik heb hem dus al aan moeten passen, zodat die niet meer slipt
Ik ga toch kijken voor wat beters.
Het is jammer dat die lintzaag hier beneden een tijdje terug verkocht is![]()
Cindy de Wolf schreef: O jawel gisteren nogAaah okee!! Lijkt me dus wel een heel handig barfgereedschap.Het is niet heel erg makkelijk maar ook niet heel erg moeilijk. Als ik veel in 1 keer zaag dan maak ik hem daarna direct schoon maar als ik alleen bijvoorbeeld een lamsribje door de midden zaag niet, is ook niet nodig want dan blijven er amper/geen vleesrestjes achter. Als ik veel gezaagd heb begin ik met de "hompjes"vlees eruit te halen zij het met mijn vingers en op de moeilijkere bereikbare plaatsen met een theelepeltje ofzo, als dat gedaan is, maak ik hem met een vaatdoekje verder schoon en daarna spuit ik hem even voor de zekerheid in met Dettol wat ik een paar minuutjes laat intrekken en daarna opnieuw afneem. En dan kan hij er weer even tegenaan. Dit hele proces duurt ca een halfuurtje en doe ik ca 1 keer per maand maar dat is afhankelijk van hoeveel er binnenkomt en hoeveel ik zaag.
madeleine schreef: Aaah okee!! Lijkt me dus wel een heel handig barfgereedschap.Laat ik het zo zeggen vandaag echt kapot vandaag nieuwe besteld
Kan je zo'n zaag dan makkelijk vervangen? Of moet je daar heel handig in zijn??
Wat een vragen he.. hihi