Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Nou het is geworden: 1 navelsinaasappel, 1 appel, 1 winterpeen, halve courgette, 75 gram bladspinazie en het is heerlijk!!! Het is alleen absoluut niet drinkbaar, ik lepel het met een (hoe kan het ook anders) lepel naar binnen!  ;D ;D En ik had wel een klein beetje water toegevoegd.....
Door Pauline
martine-tom schreef: Volgende keer gewoon meer water  ;)
Is de wortel mooi gemalen of zijn het stukjes?
De wortel is niet meer traceerbaar! Maar... ik heb dan ook een hele goeie staafmixer.

Enne.... het is toch geen punt dat het lepelbaar is? Ik vind het wel lekker als puree.....
Door Martine-Tom
Pauline schreef: De wortel is niet meer traceerbaar! Maar... ik heb dan ook een hele goeie staafmixer.

Enne.... het is toch geen punt dat het lepelbaar is? Ik vind het wel lekker als puree.....
Nee hoor als jij dat leker vind gewoon doen  :)
Ik hou ervan als het op sap lijkt...ik ben een half mietje  :biggrin2:
Door Pauline
Nou in het begin van deze topic had ik nooit verwacht dat ik het lekker kon vinden, maar dat doe ik dus wel. Ik vind het zelfs ZALIG! En juist doordat het lepelbaar is en niet te vloeibaar.... Woensdag op de markt ga ik nog wat fruit erbij kopen. Wortels, spinazie en courgette heb ik even genoeg..... :biggrin2:
Door Martine-Tom
Ik had vandaag spinazie en sla, 2 mandarijnen en 2 kiwi's (moesten op) beetje lijnzaadolie, handje gojibessen, wat gember en spirulina.
Door Lizzy
Pauline schreef: Nou het is geworden: 1 navelsinaasappel, 1 appel, 1 winterpeen, halve courgette, 75 gram bladspinazie en het is heerlijk!!! Het is alleen absoluut niet drinkbaar, ik lepel het met een (hoe kan het ook anders) lepel naar binnen!  ;D ;D En ik had wel een klein beetje water toegevoegd.....
Ja, daar houd ik dus niet van, van groenten/fruit lepelen. En daarom drink ik nou watjessap :biggrin2:. Maar ik hoor net dat ik toch wel weer heel stoer ben, door de waterkers :biggrin2:

Is wel heel gezond dames, waterkers :biggrin2:
Door Deesje
wortel, sinaasappel en gember samen is ook erg lekker..

ik had vandaag mijn tarwegraspoeder door de smoothie gegooid en dan vind ik hem toch minder lekker.. dan maar liever even verstand op nul en met water naar binnen werken dan in mijn 1,5l smoothie...
Door saskia37
Vandaag, wortel, bleekselderij, banaan, klein appeltje, mango, een beetje gebroken lijnzaad en wat Maca, en het is lekker :)
Gister en eergisteren alleen fruit smoothies gemaakt omdat manlief geen groente erdoorheen wil, wel lijnzaad en maca erdoorheen gegooid  :biggrin2:
Door Borke
ik lepel of slurp het ook altijd, dat geeft me ook meer het gevoel iets voedzaams naar binnen te werken en ik vind het heerlijk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door