martine-tom schreef: Ik denk dat dat niet echt heel erg smakelijk word...De wortel of de courgette erbij niet?
Appel/sinaasappel is wel lekker bij elkaar![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
martine-tom schreef: Ik denk dat dat niet echt heel erg smakelijk word...De wortel of de courgette erbij niet?
Appel/sinaasappel is wel lekker bij elkaar![]()
Pauline schreef: De wortel of de courgette erbij niet?Geen idee, probeer het en je weet het
Pauline schreef: De wortel of de courgette erbij niet?Courgette lijkt mij niet lekker, wortel vraag ik me van af of die helemaal slushie word of dat dat stukjes blijven...
Angelique schreef: Geen idee, probeer het en je weet hetGa ik doen!![]()
martine-tom schreef: Courgette lijkt mij niet lekker, wortel vraag ik me van af of die helemaal slushie word of dat dat stukjes blijven...Er bestaat toch wortelsap?
Pauline schreef: Kan ik een appel, sinaasappel, wortel en een courgette gebruiken? Of is dat een onsmakelijk combi?
pallas schreef:Dan moet ik morgen even kiwi halen!
je mist dan een bindende vrucht met korte vezels, dus zal het een slappe drap blijven. Meeste resultaat krijg je met banaan, mango, kiwi, abrikoos, nectarine en dat soort vruchten. Dan wordt het meer één geheel en ook lekkerder.
Dus iets van sinaasappel, wortel, iets groens en dan kiwi.
pallas schreef: Ik was vandaag ff smoothie moe. Ben voor gewoon fruit gegaan en dan in de middag een lekkere pompoensoep. Daarmee heb ik ook lekker veel groente en fruit naar binnen.Groenten eet ik echt ruim voldoende.... Daarvoor hoef ik het niet te doen (denk ik). 400 gram groenten is voor mij een makkie....
Lizzy schreef: Vanmiddag hier een "watjes sapje" van biet, wortel, spinazie, waterkers, appel.Nou die klinkt mij ook wel lekker, alleen de waterkers heb ik niet.....![]()
Pauline schreef: Nou die klinkt mij ook wel lekker, alleen de waterkers heb ik niet.....Volgens de deskundige hier is dat toch goor, waterkers
Lizzy schreef: Volgens de deskundige hier is dat toch goor, waterkersMaar dat watje zijn maak je dan weer goed door dan de waterkers erdoorheen te doen
(ik vind het wel lekker pittig. Maar ja, ik ben ook een watje he, ik heb geen smoothie, maar sap)