Moderator: Lizzy
nova schreef: Met Bindi gaat het beter,Ik ben blij dat het zo veel beter gaat met je meid en dat ze er bovenop gaat komen!
Ze loopt wel nog voorzichtig en ook wat met een bolle rug. Ze is naar mijn mening nog niet pijnvrij, ondanks de rymadil.
Ik heb 10 rollen KVV gekocht voor haar , met dank aan de moeder van Shirley![]()
, en dat krijgt ze nu Ik verdeel het even over 4 maaltijden/dag.
Gisteren nog retour geweest voor AB per injectie, en vanaf vandaag krijgt ze die per tablet. Ook de infuusnaald is gisteren verwijderd.
Maar de belangrijkste zichtbare verbetering: ze braakt niet meer. De oorzaak is duidelijk weggehaald.
Ze heeft nu wel haar med. petshirt aan, ze wilde haar buik en wond likken, en dat moeten we niet hebben. Haar shirt laat ze gelukkig met rust
Ze gaat hier weer helemaal bovenop komen.![]()
Ik hoop dat het nu wel de laatste keer is dat ze wat stoms opgevreten heeft want geloof mij, dit is verre van leuk![]()
nova schreef: Met Bindi een rondje door het park gelopen.
Bindi heeft gepoept, dat betekent dat er weer darmpassage is![]()
Ze heeft de moeilijkste periode achter de rug.
Mijn meisje, ze komt er normaal gesproken weer helemaal bovenop![]()
![]()
Lil schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Wat kun je super super super mega blij zijn voor een drol!
(was ik gisteren nadat Boris na het opvreet incidentje van ruim 2 kg gedroogd vlees niet maar had gepoept. Gisteren kwam er bijna 1 meter uit. Blij dat ik was hihi).
nova schreef:gelukkig op de hondenvereniging, kon ik de schop en een grote plastic zak pakken![]()
![]()
, ik heb beeld
![]()
miik schreef: Ja moeilijk is dat he !Ik heb een med. petshirt, maar die likt ze nat.
Misschien helpt het om haar een t-shirt oid aan te doen tegen het likken.
Want anders blijft de huid er geirriteerd.
nova schreef: Ik heb een med. petshirt, maar die likt ze nat.Dat vraagt om een foto van je kinky meisje
Nu heeft ze een meisjes nachthemd aan, , haar achterpoten steken door de mouwen, en de staart door de halsopening. Een zwart tuigje houdt het shirt een beetje op zn plaats. Bindi is nu een beetje kinky![]()
![]()
![]()