Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EllenL
Claudia N schreef: Kijk, dit vind ik een strak plan! En dan minimaal sla / spinazie gaan toevoegen  :P
Je kan ook beginnen zonder, en dan kijken hoever je kan gaan voordat je het niet meer lekker vind, lol.
Maar nogmaals, pas met staafmixer wel op bij fruit uit de diepvries, dat moet wel echt ontdooit zijn anders kan hij het niet aan (mijn braun multi-ding met best wat vermogen niet in ieder geval  :biggrin2:)
Door ulla
martine-tom schreef: Bij de sligro is nu de bosbessenmix in de aanbieding...heb mijn buuf er al om gestuurd ;D
Paksoi is idd erg lekker!
Ik heb ze bij de Sligro vandaan, maar als wij morgen gaan i.p.v. donderdag krijgen we een kist mixfruit gratis. ;D
Door saskia37
vandaag boerenkool gedaan met 1sinasappel, halver nectarine en een doosje ontdooide diepvriesmango en twee glazen water, toen ik dit proefde was het niet lekker erg zuur, dus 4 dadels erbij en wat honing,  het was wel te drinken maar echt lekker was het niet :-\
Door ulla
oke, ik hou dus van mijn gemak. :biggrin2:
Rucola zou ik er doorheen kunnen doen, dat zit schoon gemaakt in zakjes,maar kiemen kan natuurlijk ook. 8)
Ik heb nu 4 potten in de week staan ( zit ook voor de honden bij ) en ga dat eens proberen als het klaar is.
Dat is pas super food. O0
Door Mevroi Kruim
Kool vind ik al gauw erg kolig smaken  ::) ik heb chinese kool en spitskool geprobeerd en allebei vrij overheersend. Dus die doe ik niet meer. Boerenkool gaat in de stamp  :D
Door -Annemarie-
Boerenkool samen met andijvie (1/3 - 2/3) vond ik nog te doen. Boerenkool alleen als groene groente wordt met mijn blendertje niet fijn genoeg. Ik heb het weggekregen, maar daar is dan ook alles mee gezegd.  :-X 
De smaak was niet slecht, helemaal niet boerenkolig maar de structuur was yuk.  Ik doe het niet nog een keer.  ;)
Door Martine-Tom
saskia37 schreef: vandaag boerenkool gedaan met 1sinasappel, halver nectarine en een doosje ontdooide diepvriesmango en twee glazen water, toen ik dit proefde was het niet lekker erg zuur, dus 4 dadels erbij en wat honing,  het was wel te drinken maar echt lekker was het niet :-\
KOmt door de dadels, het klinkt lekker maar is echt niet te nassen vind ik.
Appel werkt ook goed om te zoeten  ;)
Door Martine-Tom
Ok dat is waar, ik koop weer nooit zure appels  ;D Op dit moment heb ik Pink en Elstar en die zoeten de boel wel lekker op, mandarijntjes ook trouwens  :)
Door De Geijsjes
wat ook goed gaat is de biologische ingevroren spinazieblokjes die je in de supermarkt kunt kopen  ;)
Er staat op dat ze gelijk van het land ingevroren worden  :) en ze zijn super om door de mixer te doen  ;)
Door EllenL
De Geijsjes schreef: wat ook goed gaat is de biologische ingevroren spinazieblokjes die je in de supermarkt kunt kopen  ;)
Er staat op dat ze gelijk van het land ingevroren worden  :) en ze zijn super om door de mixer te doen  ;)
ow, da's een goede tip  :D
Door saskia37
Zo vandaag eens geen groene smoothie maar een rode :)
Half bakje bevroren frambozen, 1 fuji appel, 2 mandarijntjes, 1 sinasappel, 5 pecannoten, 5 paranoten, 5 amandelen, theelepel kokos, theelepel lijnzaad en 4 bladjes munt en een beetje water, en dit is wel heel lekker niet te zoet, niet te zuur :)
Voorlopig even geen boerenkool meer door de smoothie :biggrin2:
Door Martine-Tom
Ik had er vandaag spirulina doorheen gedaan, qua smaak is het niet erg, je proeft het niet maar qua kleur  :nerves:
Moest me wel even over een drempel zetten om het op te drinken moet ik eerlijk bekennen  ;D
Afbeelding
Deze kleur heeft het  ::)
Door EllenL
martine-tom schreef: Ik had er vandaag spirulina doorheen gedaan, qua smaak is het niet erg, je proeft het niet maar qua kleur  :nerves:
Moest me wel even over een drempel zetten om het op te drinken moet ik eerlijk bekennen  ;D
Afbeelding
Deze kleur heeft het  ::)
ik hoop dat het wel een iets andere textuur had, hihi
Door Martine-Tom
Ja gelukkig wel, het rook ook naar aardebei wat een rare gewaarwording was  ;D
Ik heb er ook gojibessen in gedaan en daardoor was het ook nog eens rood-gespikkeld  :-X ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door