Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Flip*
gaat het al beter met de patiënt?!

ik weet niet veel over probiotica, maar volgens mij heeft dat pas nut als er geen AB meer in het SVS zit.
Door *Yvje*
Hmmm.. hij heeft sinds het DA bezoekje niet meer lopen kokhalzen of kuchen en het slikken is ook beter.
Misschien door de pijnstiller ofzo. Het lijkt iig de goeie kant op te gaan, hij was even aan het kuchen toen
ik hem zijn ab pilletje in z'n bekkie schoot ! Hij wou hem niet in de gourmet pate, spuugt ie weer uit, dus
dan maar zo met een flinke klots water erbij !

Is waar ook idd, nu probiotica heeft nog geen zin, misschien als het nodig is over een weekje, dan is de kuur af, zal
ik eens kijken naar bene bac ofzo.

Je had het trouwens eerder over bepaalde haarbal pasta's die het verpakken, weet je zo een naam ?
Ik heb idd altijd het idee dat de meeste pasta's of laxeermiddelen de ontlasting alleen zachter maken
maar voor de haren of haarballen niets doen..
Laatst gewijzigd door *Yvje* op wo 28 dec 2011, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Flip*
*Yvje* schreef: Hmmm.. hij heeft sinds het DA bezoekje niet meer lopen kokhalzen of kuchen en het slikken is ook beter.
Misschien door de pijnstiller ofzo. Het lijkt iig de goeie kant op te gaan, hij was even aan het kuchen toen
ik hem zijn ab pilletje in z'n bekkie schoot ! Hij wou hem niet in de gourmet pate, spuugt ie weer uit, dus
dan maar zo met een flinke klots water erbij !

Is waar ook idd, nu probiotica heeft nog geen zin, misschien als het nodig is over een weekje, dan is de kuur af, zal
ik eens kijken naar bene bac ofzo.

Je had het trouwens eerder over bepaalde haarbal pasta's die het verpakken, weet je zo een naam ?
Ik heb idd altijd het idee dat de meeste pasta's of laxeermiddelen de ontlasting alleen zachter maken
maar voor de haren of haarballen niets doen..
Fijn dat het beter gaat, pillen & katten is over het algm niet de beste combinatie ;D

WB haarbal/obstipatie pasta ken ik alleen Laxanorm, maar er zullen er meer zijn.
Door fem fatale
ik heb isogel voor als jet high wordt van kattenkruid en verbandgaasjes met mondspoeling gaat opeten, maar toen ze laatst een darminfectie had, heb ik het op advies van de dierenarts ook een paar dagen gegeven om haar darmen tot rust te laten komen.
Door *Yvje*
Ja, heb ook isogel in huis, maar vind het rommel krijgen ze hier zulke rare ontlasting van, ze krijgen het
er niet in een keer uit doordat het een pakketje wordt en het blijft dan hangen en dan moet ik het eruit
trekken ! Dit stel ik dus liever uit !
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door