En meid toch, je moet nog veel leren over mannen he

Moderators: koekje, pearlsofpassion
An schreef: Hier word de kater gecastreerd en de kattin gesterliseerd. Deze zomer zullen ze allebei wss naar buiten mogen en ik wil geen tig kindjes van ze dus dan lijkt me dat wel het meest verantwoordelijke om te doen in ons geval. Ik heb in het asiel ook wat moeten tekenen dat ik Gringo MOET laten castreren.ohoohoohoo
En meid toch, je moet nog veel leren over mannen heGewoon laten zeuren en hem laten denken dat het zijn beslissing is
Dat is de basis voor een lange relatie
![]()
jeanne schreef: whahahahaahahahahahahaPhoebe gaat gecastreerd worden want ze loopt buiten, Boris laat ik intact die loopt ook buiten en sproeit niet binnen. Als je ze binnen houd kun je de poes intact laten mits ze niet constant krols wordt of gaat plassen (in huis dat kan ook bij een intacte poes) maar laat je ze ook buiten dan heb snel een nestje kittens liggen. Hou je een kater binnen dan heb je grote kans dat hij binnen gaat sproeien en das zo'n stank dat je dezelfde dag nog bij de da zit voor een castratie
zal ik?
oooooooh ze zijn zo leuk, heb je ook gekeken bij de smakt?
en ik was nooit zo'n kattengek, en nu ineens, hihi,
Trouwens, in een anders asiel in Uden, krijg je als je een kitten neemt, er een tegoedbon bij voor een gratis castratie??
zouden jullie je kat bij voorbaat laten castreren/stereliseren???? En gecastreerde kater, veranderd die in karakter/gedrag en een poes, veranderd die ook daarna?
jeanne schreef: en het viel mij ook op, dat bij de oudere katten het merendeel op een speciaal dieet staat, nierdieet of blaasdieet ???ik weet daar helemaal niets vanaf,
Komt dat echt zoveel voor?
jeanne schreef: en het viel mij ook op, dat bij de oudere katten het merendeel op een speciaal dieet staat, nierdieet of blaasdieet ???Ja dat komt zoveel voor, ik ben er absoluut zeker van dat dat te wijten is aan brokkenvoer en aan niets anders.
Komt dat echt zoveel voor?
sylvia schreef: Bij ons in de cattery kwam het ook eigenlijk niet voor maar dat was ook nog voor brokken "in" waren voor katten. Ik denk dus ook dat veel van deze afwijkingen door brokken veroorzaakt worden.dat was eigenlijk ook mijn conclusie
jeanne schreef: oke, en wat en hoeveel eet zo'n beestje?Hier gaat er 1 kilo kattenCB per 2 dagen per 4 katten doorheen. De 1 eet wat meer dan de ander, maar zeg maar 225 gram cb voor twee dagen per kat.
want ik moet ook aan de financiën denken natuurlijk, er komen beslist geen kattenbrokjes in huis. (áls er een kat komt hè?)
Maar ik wil eigenlijk maar 1 kat, dat kan toch ook? Of is twee beter????Bij mij wel, ze komen er speciaal voor naar binnen
en als zo'n kat overdag ook buiten loopt, doen ze het dan nog evengoed binnen op de kattenbak???
jeanne schreef: nou, zal wel aanmij liggen, maar ik vind dat een kat toch ook een keer naar buiten moet kunnen, al is het maar voor de frisse neus.haha
En ik zie mezelf nou niet zo snel met een kat aan een riempje wandelen![]()
danielle1980 schreef: hahahahahaha
heb t ooit 1 keer gedaan
tot ik een klein jongetje tegen kwam die zei tegen zn moeder: mama wat is dat voor een hond die ken ik niet!![]()
![]()
![]()
![]()
jeanne schreef: hahahahanee ik ook niet.
nou, hier in het dorp woont ook iemand die haar kat aan een riempje uitlaat, werkelijk, ik vind het geen gezicht![]()