Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
Timo eet alle pillen maar Mila tuft het zo weer uit. Ook door het eten weet ze het altijd opzij te leggen. Met een beetje leverworst verpakt, slikt ze het de ene keer wel en de andere keer niet door...die miep ::)
Door lekker kort
Lizzy schreef: Ja, da's allemaal leuk, maar Pinkel is van een apart slag.... Die presteert het om 10 minuten later alsnog de pil eruit te gooien (en soms te kotsen). Vandaar dat ik hier alles plet. Ook heel makkelijk: grote lege pot nemen: alles pletten en in pot gooien en af en toe een scheppie ervan geven. Maar van Peet mag ik niet de vitamientjes B erdoorheen pletten. Ik mag wel pletten, maar niet een voorraadje pletten en door de rest van de geplette pillen pletteren ;D
Een gerafineerde tante dus ;D
Door Hitam
Volgens mij moet je wel alles door elkaar kunnen gooien, Lizzy. Alleen niet te lang bewaren.
Ik heb eerlijk gezegd niet echt een idee of het allemaal geen interacties met elkaar aangaat, maar het lijkt mij niet echt een probleem.
Door Peet
Hahahaha.....dus gewoon lekker doen...en als Pinkeltje groene stoom uit haar oren krijgt.. :o..of blauwe blubber gaat kwijlen.. :o....weet je waar het aan ligt! ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door