stel ik zie dat mijn hond pijn heeft maar ik weet niet waar het vandan komt is het niet aan de DA om het uit te zoeken?
of moet ik ook tegen de DA zeggen dat hij/zij foto's moet nemen, nog even en dan mag ik alles zelf doen.
Da hebben ook verantwordelijkheiden, ik vind dat het wel erg makkelijk alles naar de eigenaar toe geschoven wordt.
het feit dat een eigenaar met de hond naar de DA zegt toch al genoeg? of moet ik de Diagnose stellen?
Pillen is niet de enige wat een Da kan doen, wat dachtje van foto's?
ok een Voorbeeld:
Lupa had ooit iets aan de poot dat is een ramp geworden een wond die maar niet genaas, na 2 of 3 manden dacht ik weet je wat ik ga naar een andere DA binnen 2 weken was de wond dicht.
Maar dat ben ik, er zijn mensen die gewoon denken mijn hond geneest niet en die denken absoluut niet dat het aan de DA ligt.
Had ik aan deze DA moeten vertellen hoe hij had dicht moeten naaien? had ik moeten vertellen wat voor middel ik erop moet smeren?
nee, ik weet alleen dat het niet verbeterde en daarom ben ik weg gegaan, maar dat was een zichtbaar iets.
Wat de kosten betreft een DA mag best vragen aan een eigenaar hoeveel hij kan uitgeven, maar het is zonde van het geld als toch de verkeerde dingen uit gevoerd worden.
Nog 1 voorbeeld:
Ik zat te wachten in de wachtkamer bij Atjo, een zo ook een oudere stel met een oudere hond die helemaal open gekrabt was, die mensen waren 4 weken bezig en 6 DA al bezocht, allemaal met een verschillende diagnose, van bloed vergifiging tot voedsel allergie , dus die mensen ook speciale voer gekocht, en wat blijkt? hij had mijt