Thanks voor de reacties!!

Ik probeerde me niet al te druk te maken,maar ik heb niet eerder met dit soort bultjes te maken gehad,en dan schrik je er toch wel 'n beetje van wanneer je 't voeld.
Maar ..gelukkig was 't alleen maar 'n soort vetbultje.
Ben toch blij dat ik effe naar de DA was gegaan,hij dacht wel dat 't niks kwaadaardigs zou wezen,maar zei meteen al dat ie 'n naaldprik zou doen en dat gelijk even onder de microscope bekijken.
En 'n paar minuten later kwam ie met z'n duim omhoog weer terug.....dus alles was OKAY!!
Gebeurd vaak met honden van Tor z'n leeftijd (vanaf 7+)
dat ze dit soort vetbultjes krijgen,maar hij vind het niet persee noodzakelijk om er 'n aparte operatie en narcose voor te doen om 't gelijk weg te halen.
Wanneer er ooit iets anders geopereerd moet dan zou hij 't wel dezelfde tijd de vetbult weg halen,maar was dat dus niet nodig.
Het was geen waterbult hoor Ordell,want er zit evengoed nog wel 'n bultje,wat volgens de DA ook wel uit zich zelf kan verdwijnen...of niet.....'t kan ook zijn dat er met verloop van tijd nieuwe komen....of niet.....
Dus voorlopig wacht ik maar effe af wat er gaat gebeuren,ik ben allang blij dat 't niks ernstigs is!
Kreeg weer 't compliment dat Tor z'n tanden zo mooi waren en dat ie er zo goed uit zag..en hij vroeg ook of ik nog steeds "the natural diet" gaf??

Yeah?? Good!!!
ik kan er niks verkeerds van zeggen hoor!!