Voor jezelf. Het duurt daar altijd zo lang.
Meestal lukt een echo wel zo. Er zijn daar veel en ervaren dierverzorgers die goed vast kunnen houden.
Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Voor jezelf. Het duurt daar altijd zo lang.En bij de echo mag je toch zelf ook blijven? Ik dacht van wel. Dan is hij natuurlijk al iets (veel) rustiger dan als hij bij alleen vreemde mensen is.
Meestal lukt een echo wel zo. Er zijn daar veel en ervaren dierverzorgers die goed vast kunnen houden.
Lizzy schreef: Ja, je mag er bij een echo zelf ook bij blijven. En Whoofer hoefde ook niet onder narcose. Ze hebben (als het goed is - bij de kliniek waar wij waren hadden ze dat wel) een hele mooie tafel waar een hond heel makkelijk op z'n zij of rug op/in kan liggen.Dat is al een hele geruststelling! Dan komt het vast goed!
Hitam schreef: Voor jezelf. Het duurt daar altijd zo lang.Je had gelijk, het heeft heel lang geduurd!
Binno schreef:Hij heeft de vorm dat er te weinig ruimte tussen de wervels in de nek zit. Ik wil mijn eigen da het liefst direct bellen, maar ik denk dat de rontgenfoto's toch nog niet over zijn bij haar. Dan heeft ze ook niets om over te oordelen.Ik kan heel goed begrijpen dat je je nu vreselijk voelt
, maar als het idd. Wobbler is... je zegt dat hij geen hele ernstige vorm heeft, misschien valt het dan nog wel mee en kan hij met medicatie of de juiste therapie toch nog een goed leven hebben?
Volgens mij weten ze in Utrecht wat ze doen, maar het kan nooit kwaad om een second opinion te vragen! Het zou natuurlijk wel heel mooi zijn als het 'maar' een zenuw zou zijn die klem zit, of als het met fysio of acupunctuur zou verholpen kunnen worden! Benieuwd wat je eigen DA erover zegt.
Probeer moed te houden meis!
Evelyn schreef: Hij heeft de vorm dat er te weinig ruimte tussen de wervels in de nek zit. Ik wil mijn eigen da het liefst direct bellen, maar ik denk dat de rontgenfoto's toch nog niet over zijn bij haar. Dan heeft ze ook niets om over te oordelen.Ik heb je een pb gestuurd
Weet iemand of deze variant van wobbler steeds erger wordt, of dat het stabiel blijft als we wandors nek niet belasten en zijn spieren versterken middels primeval?
Wandor heeft trouwens gisteravond ook weer in huis geplast... Hij heeft gisteren wel 1 spuitje anabolica gehad, misschien daardoor? Ik weet het niet.