Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Volgens mij zit ik gezellig alleen in dit topic  :D ;D ;D

Pip heeft nog wel diarree, maar ze eet wel kipfilet al de hele dag en niet 1 keer over gegeven.
Dat is wel positief toch?
Ze heeft wel vlagen, nu is ze weer suf en wil ze graag bij me hangen andere keer probeert ze weer dingen te ondernemen en speelt zelfs.
Maar als het met kleine stapjes steeds iets beter gaat hoef ik niet de DA te bellen toch?

Ik zou alleen heel graag wat extra vitamientjes geven, in een ander topic las ik iets over pasta.
Weet iemand daar wat meer over?
Ik denk ook dat ze, zolang ze wat binnenhoudt, wel genoeg binnen krijgt.
Maar als je onzeker bent, kan je altijd die Haaksbarf eens proberen. Aangezien er gemalen bot in zit, is dat ook beter dan enkel vlees. En het kan haar diarree helpen stoppen.
Maar voorzichtig proberen!

Ik denk ook dat het belangrijker is dat ze het binnen houdt!
Door BubbaBling
Pip had gisteren dus veel kleine porties op de dag gehad met vocht er door heen en wat losse stukjes kipfilet en okugest.
En ineens vond mevrouw dat ze beter was toen ik naar bed ging en ze heeft de hele boel al weer afgebroken hier  :D
Ze heeft al gelijk weer korte mette gemaakt met het hele huis  :-X
Toen ze klaar was, heerlijk tegen mij aan geslapen vanacht en zodra het licht werd vond ze het alweer tijd om haar misgelopen speel uurtjes in te halen.
En ja hoor daar ging ze weer... ram bam,,,, speelgoedmuis door t hele huis.
Toen ik wakker werd na zelf nog wat te slapen lag het speelgoed muisje  bij me voor de deur  :biggrin2:
Ze heeft vanochtend met smaak haar haaksbarf weg gekauwd en voor de zekerheid geef ik haar nog maar ff 2 a 3 dagen (ff kijken) okugest erbij.
Pip oogt stukken beter, haar ogen staan veel beter in haar koppie en haar vacht voelt nu ook weer normaal aan.
Ben super blij dat mn meissie weer beter is  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door