Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
Truus schreef: De kippennekjes gaan er bij Timo ook zo in een keer in. Ik geef hem dan ook goed platgeslagen en dat geeft geen problemen hoor.
Het liefst geef ik hem een groter bot met vlees, dan doet hij er langer over en kan dan meer genieten.
Het is ook een monster hoor Tieneke ;) ;D
Ja Truus,een echt varken ;D ;D
Waarschijnlijk komen wij ook met de wandeling in Chaam ;)
Moet alleen nog even iemand vinden die de paarden in de gaten houdt als wij weg zijn...
Door Truus
tieneke schreef: Ja Truus,een echt varken ;D ;D
Waarschijnlijk komen wij ook met de wandeling in Chaam ;)
Moet alleen nog even iemand vinden die de paarden in de gaten houdt als wij weg zijn...
Ik las het :D Dat zou heel leuk zijn ! 8)
Door wieke
tja, Tieneke, een kippennekje is verloren in dat holle donkere gat bij jouw monsters, maar een kippennekje is net zo lang als een teckelpup, ik heb nog gecontroleerd of nadat hij het ingeslikt had, er achter niets uitstak :o

;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door tieneke
wieke schreef: tja, Tieneke, een kippennekje is verloren in dat holle donkere gat bij jouw monsters, maar een kippennekje is net zo lang als een teckelpup, ik heb nog gecontroleerd of nadat hij het ingeslikt had, er achter niets uitstak :o

;D ;D ;D ;D ;D ;D
:o :o ;D ;D
Door Sauerbreij
Ik zit af en toe ook verwonderd te kijken hoe ze alles zo snel mogelijk inslikken. Gelukkig doen ze dit niet altijd. Maar alle 4 de honden hebben de dag erop een keer gehad dat ze hebben gespuugd, pijn in de buik , geen bot willen eten.
Zou dat kopmen omdat ik er nog maar drie weken mee bezig ben en dat hun maag er ook nog aan moet wennen?
Zo'n groot stuk ineens, kunnen ze dat wel verwerken?
Bij allstars kwam een groot stuk vlees er na een paar uur brakend weer uit. De dag erna wilde ze helemaal niet eten en de dag erna was het weer helemaal in orde. Is dit OK? Of is niet niet OK? ???
Door Nitus
Een keertje overgeven kan geen kwaad hoor, misschien hebben ze te gulzig gegeten. Of omdat er meerdere last van hadden was er sprake van een virusje :-\. Als je honden zich nu weer helemaal gezond tonen zou ik me er niet te druk over maken ;).
Honden moeten vaak wel wennen aan vers, maar volgens mij moeten ze na 3 weken wel grote stukken aan kunnen.
Door tieneke
Ik denk ook dat ze niet zo lekker waren ;)
Hier eten ze echt iedere dag tot vervelens toe :P :P ;D ;D
En vooral Tinus slikt nog alles door zonder te kauwen >:(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door