martine-tom schreef: Mag ik er 1 vraag bij aansluiten waar ik gewoon razend nieuwsgierig naar ben?Op mijn site staat:
Mogen jullie pups naar mensen die niks van voeding weten of zelfs willen weten en gewoon aldi brok voeren "want dat is lekker goedkoop en vorige Fikkie is er 12 mee geworden"?
Voor mij persoonlijk, als ik zou fokken, nee....Als ik zou fokken zouden pups alleen naar minimaal KVV gezinnen mogen.
Onze honden worden gevoerd met rauwe, verse, zelf samengestelde voeding (BARF) en ook zullen onze puppy's hiermee worden afgespeend. Wij zouden het heel fijn vinden wanneer de door ons gefokte hondjes bij hun nieuwe baasje rauw, vers blijven eten. Dus wil je meer informatie over de voeding zoals wij die geven, kijk dan onder het hoofdstuk "voeding".Ik weet gewoon dat ik het niet kan controleren. En ik weet ook dat een pup het heel goed kan treffen, ook al krijgt ie brokjes. En het slecht kan treffen, ook al krijgt ie KVV/BARF.
Maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik mijn zorgvuldig gefokte pupje niet meegeef aan iemand die gelijk zegt 'Vers? Neuh, wij voeren Aldi brokjes en dat doen we altijd zo".