Ja leuk hè zo´n netwerk en fijn dat hij het lekker vind!
Zeg, welke doils-variant gebruik jij voor reus? Als je de "skin" gebruikt heb ik een gratis flesje voor je en ook nog extra spuitjes.....
Moderator: Lizzy
Limpy schreef: Ja leuk hè zo´n netwerk en fijn dat hij het lekker vind!Het is Doils Skin inderdaad. Gebruik je het zelf niet? dan wil ik het inderdaad wel van je over nemen!
Zeg, welke doils-variant gebruik jij voor reus? Als je de "skin" gebruikt heb ik een gratis flesje voor je en ook nog extra spuitjes.....
Limpy schreef: Heb de flesjes gekregen, heb nu 2 soorten hier staan: de skin en de joint, als ze de joint ook lusten wil ik dat ze die eten (hogere concentratie) dus kun jij die skin hebben..gratis en voor nix.oh nou super! laat maar weten wanneer en hoe of wat enzo. alvast dank je wel!
(als ze joint niet lekker vinden sluis ik die door aan de ex van mn zus voor zijn hond en krijg ik wel weer een nieuwe skin)
nienk schreef: Reus heeft nu ongeveer een week niet zijn Doils olie gehad, (het meet-spuitje was stuk en ik had er geen meer) zijn vacht is raar vettig, dof, hij heeft veel bijt jeuk voornamelijk op zijn rug. ook lijkt hij een heel klein beetje iets van roos te hebben. ik gooi hem straks even onder de douche met de vet gold cream shampoo (knapt ie altijd mega van op) en hij krijgt vanaf vandaag de olie weer, goed om te weten dat die blijkbaar zo belangrijk voor hem is!Is dat deze?
Irish schreef: Is dat deze?jep dat is m, top spul!
http://www.vetgold.co.uk/
(ivm mijn jeukende Kaat)
eelke schreef: Wat grappig, lamaja kon daar toevallig aan komen, dus tjah, doe mij dan maar lama!de hoeveelste diersoort is dat nu?
eelke schreef: Kijk, dat schiet al wel op! Fijn dat hij ook tegen lams pens kan.ja de lamspens heb ik heel voorzichtig geprobeerd, echt als aparte diersoort. eerst kleine stukjes gedroogd, ging goed, kleine stukjes bij eten, ging goed, en nu krijgt hij eens in de week een flinke (nouja, voor hoe groot ie zelf is) lap.
nienk schreef: ja de lamspens heb ik heel voorzichtig geprobeerd, echt als aparte diersoort. eerst kleine stukjes gedroogd, ging goed, kleine stukjes bij eten, ging goed, en nu krijgt hij eens in de week een flinke (nouja, voor hoe groot ie zelf is) lap.Haha ja, ik heb zo maar een vermoeden dat jouw mening over een flinke lap pens, en mijn mening over een flinke lap nogal verschillen