Dus ik zou de eerste tijd proberen de vleesbotten voor beginners te voeren, dus in jouw menu eendennek en konijnenrug. Misschien dat je dan ook nog eendenrug, eendenvleugels en / of konijnenkoppen kunt voeren als vleesbot? Dat zou ook allemaal wel zacht moeten zijn.
En als je dan organen en spiervlees voert van andere diersoorten dan het vleesbot (dus geit, lam / schaap, hert, paard, etc.) en je af en toe een heel visje en af en toe een rauw ei erbij geeft dan kom je een heel eind denk ik zo! (gevorderde barfers: please correct me if I'm wrong!)
Ik heb 1 van mijn beginnende barfhondjes hertrib gevoerd ivm een eliminatiedieet wat ik bedacht had, maar dat was echt geen succes. Hij kon het wel kauwen (wat mij al verbaasde) maar hij verteerde het gewoon echt niet. Mijn andere honden trouwens ook niet toen ik het ze gaf. De konijnenkoppen gaan bij hun wel prima, net als de kippennekken en kippenvleugels (maar die kun je dus niet geven).
Heb je jezelf en je hond al voorgesteld in de "Bar-plaats"? Ik ben wel benieuwd hoe je hond er uit ziet!