Lastig zo´n hond die dat niet zelf regelt. Is ze nog pijnlijk in haar rug of is dat ook al weer over?
Kun je niet met haar fietsen ofzo? Dat ze wel haar energie kwijt is maar niet zo springt en racet?
Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Lastig zo´n hond die dat niet zelf regelt. Is ze nog pijnlijk in haar rug of is dat ook al weer over?Nee, het ziet er naar uit dat ze geen pijn meer heeft. Het probleem met fietsen is dat je Pinkel niet vast kunt houden op de fiets. Dan raakt ze in paniek. Dus ze moet loslopen bij de fiets en ook daarmee gaat ze tekeer als een raket. Pfff, tis er een met gebruiksaanwijzingen hoor!!
Kun je niet met haar fietsen ofzo? Dat ze wel haar energie kwijt is maar niet zo springt en racet?
CaSanGio schreef: Jeetje Lizzy bij jou ook weer, wat erg!! Ik wens je veel beterschap met Pinkel. Alleen nog even over in die auto in en uit springen. De meeste mensen laten hun honden dat doen, maar het is niet goed ook niet voor een gezonde hond. Je kunt ze beter d'r zelf in en uit zetten of als ze te zwaar zijn ze zoveel mogelijk proberen op te vangen als ze er uit springen. Wij hebben een loopplank moeten maken voor onze vorige hond en dat gaat perfect. 't Is maar een idee!!!Voor een gezonde hond maakt het niets uit of hij in en uit de auto springt. Als ze jong zijn een beetje opvangen met het eruitspringen, het erin springen is helemaal geen probleem. Max is denk ik zo'n 11.468 in en uit de auto gesprongen, zonder problemen, ze;fs nu nog. Bij de problemen die Lizzy heeft, wat denk ik allemaal weer goed gaat komen (
Veel beterschap toegewenst Gaat het nu al wat beter?????
Ordell schreef: Voor een gezonde hond maakt het niets uit of hij in en uit de auto springt. Als ze jong zijn een beetje opvangen met het eruitspringen, het erin springen is helemaal geen probleem. Max is denk ik zo'n 11.468 in en uit de auto gesprongen, zonder problemen, ze;fs nu nog. Bij de problemen die Lizzy heeft, wat denk ik allemaal weer goed gaat komen (Hihihihi, je weet het altijd zo lekker te brengen he! Maar goed, volgens jou hoef ik dus niet te verhuizen of een loopplank te maken) moet je ze een beetje opvangen, mar voor de rest niet echt belemmeren als ze eenmaal weer beter is.
margreet schreef: He ordell,heb jij een tellertje in je auto gemaaktGlobaal aantal nemen van het aantal diensten dat hij mee heeft gemaakt inclusief oefenen, dat vermenigvuldig je met 3 keer uitlaten, de wortel van de vrije dagen en vakantie er weer aftrekken, het getal delen door de aantal keren dat hij heeft gesprongen over de haag en dan kom ik ongeveer hierop uit...![]()
![]()
Ordell schreef: Globaal aantal nemen van het aantal diensten dat hij mee heeft gemaakt inclusief oefenen, dat vermenigvuldig je met 3 keer uitlaten, de wortel van de vrije dagen en vakantie er weer aftrekken, het getal delen door de aantal keren dat hij heeft gesprongen over de haag en dan kom ik ongeveer hierop uit...Heb je wel eens overwogen om een carriere als komediant te beginnen 8)![]()
sylvia schreef: Heb je wel eens overwogen om een carriere als komediant te beginnen 8)Ik ben altijd serieus toch.......