Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

bedankt Bordie voor het welkom heten.
We zijn al 22 jaar in het bezit van Rottweilers, en op dit moment hebben we er nog 1 thuis.
En we voeren al heel wat jaren vers, eerst in combi met br*k , Tja dat was zo 22 jaar terug  :-X,
en nu sinds een aantal jaren alleen nog vlees.

Voer diverse soorten en merken KVV, en barf parttime.
Heb vorige Lama bestelling meegedaan, en haal veel zelf bij de diverse leveranciers.
Wij rijden vanuit Beverwijk 16 december naar BOZ voor de nijntjes van Orinake,  en kunnen een lijntje vormen naar Beverwijk, Noord-holland.
Dus als er meer interesse is, dan kan er nog besteld worden.

gr.Lian
leuk noord-hollanders  ;) ik woon in Limmen

ik heb drie honden en doe aan kvv en verder wat makkelijk is, dus pens, zalm, runderstrot, karkas etc. Ik hou niet van afwegen en teveel zelf mixen, ik ben wel voor gemak en sta open voor koopjes, ik heb een grote vriezer :) dus mocht iemand iets gaan regelen met grotere hoeveelheden da sta ik daar zeker voor open. groetjes Karin
chiva schreef: Wij rijden vanuit Beverwijk 16 december naar BOZ voor de nijntjes van Orinake, en kunnen een lijntje vormen naar Beverwijk, Noord-holland.
Dus als er meer interesse is, dan kan er nog besteld worden.

gr.Lian

wat zijn nijntjes van orinake, ik neem aan konijntjes ?
boris2009 schreef: leuk noord-hollanders ;) ik woon in Limmen

ik heb drie honden en doe aan kvv en verder wat makkelijk is, dus pens, zalm, runderstrot, karkas etc. Ik hou niet van afwegen en teveel zelf mixen, ik ben wel voor gemak en sta open voor koopjes, ik heb een grote vriezer :) dus mocht iemand iets gaan regelen met grotere hoeveelheden da sta ik daar zeker voor open. groetjes Karin
welkom boris2009
dit is echt een hele goede uitvinding, dit forum...ben er zoooow blij mee...
ja dat vond ik ook al...
ik was gister dit topic al aan t zoeken maar kon m al niet meer vinden....
jawel hoor ik barf nog steeds en er reageert niemand op mn adv op mp
heb namelijk nog br*k staan.. :-[ 11 kg... maar dat gaat eind vd maand nr t asiel...
Kizmoo schreef: T is hier de laaste tijd wel erg stil zijn we niet meer aan het barfen??? ;)
Ik barf nog steeds hoor, en ben laatst dr weer even aan herinnerd hoe goed ik bezig was :biggrin2:
(Ben bij Erwin geweest)
uiteraard wordt er hier nog gebarfd
maar als er niks aangeboden wordt hier...........
valt er ook niet zo veel te schrijven :D
gelukkig heb ik nog een andere optie.
in december wordt ik weer voorzien.
dikke kans, dat mijn nieuwen diepvries meteen vol zal zitten
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door