Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Parelridder
Cindy de Wolf schreef: Mijn lintzaag is ca 30*20cm en dan ca 50cm hoog.
Ik heb deze http://www.louistools.de/catalog/produc ... ts_id=1292
Dat is een mooie maat! En de prijs valt me ook mee, in vergelijking wat ik bij orientatie zoal tegen ben gekomen. Wat kun je met deze lintzaag wel/niet tav vlees/botten? Tot welke hoogte kan het er onderdoor? En weet jij wat de zaagbladen ongeveer kosten?
Door Cindy de Wolf
Parelridder schreef: Dat is een mooie maat! En de prijs valt me ook mee, in vergelijking wat ik bij orientatie zoal tegen ben gekomen. Wat kun je met deze lintzaag wel/niet tav vlees/botten? Tot welke hoogte kan het er onderdoor? En weet jij wat de zaagbladen ongeveer kosten?
Heel simpel alles. Je bent alleen gehouden aan de hoogte en dat is bij deze ca 9cm of mss makkelijker; een rol CB of Tinlo past er net onderdoor.
Zaagbladen kosten ca 17,50.
Door Irish
Ik ben opzoek naar een geschikte vleesmolen om zelf KVV voor de katten te maken, kan ik uitgaan van de vleesmolens die jullie omschrijven?
Welke is geschikt voor vleesbot?
Door Irish
Eerst lezen dan pas vragen Iris  :embarassed:
Die Kenwood klinkt goed (icm de snijschijf van Cindy :))
Waar hebben jullie hem nou uiteindelijk besteld voor een zachter prijsje?
Door Irish
Nadia schreef: bestekeus.nl :) Was ie het goedkoopste.
Ok thanks :)
Welke Kenwood was het ook alweer?
De Kenwood Appliances Pro 2000 Excel Mincer - MG700 ?
Door Daphne&Jayden
Ik heb hem via deze site, daar is ie goedkoper  :):
http://barrato.nl/?prodid=581311
Daar wordt ie telkens goedkoper, ik heb toentertijd een paar euro meer betaald.
De verzending is maar 6,50, dus dat is ook goed te doen. Anders kun je hem in Helmond ophalen.

Dit is overigens de goedkoopste...geloof maar ik heb flink gezocht. Deze site heb ik via via gevonden, als de vleesmolen via Google zoekt, komt deze site er ook niet uit. Toch wel jammer, want iedereen wil toch graag de goedkoopste prijs betalen.  ;)
Laatst gewijzigd door Daphne&Jayden op ma 14 nov 2011, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Linsey
Wat als de kenwood iets niet aan kan, wat doet hij dan? Of is hij dan direct kapot? Zouden haasvoorpoten erdoor gaan?

Ik heb de molen nog niet, gaat iets voor volgende maand zijn, maar al wel de schijf van Cindy, ik koop in stukjes :P
Door Cindy de Wolf
Linsey schreef: Wat als de kenwood iets niet aan kan, wat doet hij dan? Of is hij dan direct kapot? Zouden haasvoorpoten erdoor gaan?

Ik heb de molen nog niet, gaat iets voor volgende maand zijn, maar al wel de schijf van Cindy, ik koop in stukjes :P
Dan loopt hij vast, in zijn reverse zetten en opnieuw proberen, lukt het dan niet, dan eruit zien te halen, dan is het te hard. Haasrugkarkas mits in stukjes van 3cm gaat prima, wat hij doet met haasvoorpoten weet ik niet maar denk dat het wel gaat. Hertenribben dat vind hij niet fijn daar heb ik mijn mesje op gebroken dus dat doe ik niet meer.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door