Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Mbt het konijn van Orinake: binnenkort horen we of het 2 of 9 december in Eindhoven opgehaald kan worden.
Ik heb een vrij kleine auto, dus kan geen honderden kilo's meenemen. Ik schat max 200kilo. anders zakt m'n arme autootje ook door haar banden ben ik bang  ;D

Het verdelen: ik wil best wat hier ontdooien en opnieuw verpakken, maar het moet wel leuk blijven  ;)
Waarschijnlijk ga ik ook naar Lupa.

Zodra de datum bekend is concrete afspraken maken?

Oh en ik woon in Amsterdam West!
200 kilo voor een klein autootje is ERG VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
Zou maar oppassen en even kijken in de manual hoeveel je werkelijk totaal mag vervoeren , en dit is dan inclusief de personen die in het autootje zitten

Probeer je niet bang te maken ofzo maar het is wel gevaarlijk als je de max toegelaten gewicht overschrijd met een controle door die engerd in blauwe pakken en zich politie noemen , je bent n.l niet verzekerd voor als er moegelijk iets zou gebeuren

Heb wel interesse als je bij Lupa gaat bestellen

Groet George
[quote="Didong"]
Hola! Ik werd door Bordie op dit topic gewezen :)

Zie http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 143.0.html
Ik wil het in Eindhoven ophalen en rijd dan naar Amsterdam. Havvanur zit op de route en wil wat meebestellen. Ik heb nog plek voor 1 of 2 niet al te grote bestellingen. Eventueel wil ik het combineren met Lupa.

9 december komt er op hetzelfde adres parelhoenkarkas mee...zou je 5 kilo voor mij mee willen nemen? Uiteraard tegen vergoeding van benzine.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... w.html#new
Metaldog schreef: Ik had de vorige keer ook konijn besteld en kreeg toen 8x1 kg nieren en 8x1 kg spiervlees. Dat was dus per kilo verpakt en werkelijk prachtig spul!!! Ik ga nu ook zeker weer meebestellen!!!
@Parelridder. Haal jij het zelf of gaat het weer logeren bij je vriendin???
Ik kan het niet zelf halen, dus ben idd afhankelijk van o.a. het 'gastgezin' :biggrin2: Als de datum bekend is ga ik kijken of ik kan mee bestellen. Mogelijk per kilo verpakt... ow nou is het nóg aantrekkelijker...
Enige vertraging LAMAVLEES tijden worden dus later +/- 1 uur

Hieronder het citaat van Jolanda

Re: 29 oktober, vervoerskosten aan vervoerders in orde maken aub!!!
« Antwoord #269 Gepost op: Oktober 28, 2011, 23:17:01 » 

--------------------------------------------------------------------------------
Lieve mensen....niet boos worden, maar ik vond het zo relaxt vandaag...normaal ben ik veel drukker bezig de dag voor een levering.
En vanavond kwam ik er dus ook achter waarom het zo relaxt was vandaag....
Ik ben helemaal vergeten om het geld bij de bank af te halen én ik ben vergeten om de vuilniszakken voor de fazant te halen 
(ik zat vast met mijn hoofd bij het weekje weg in april of zo )

Dussss, morgenvroeg rijden vriendlief en Nadia alvast naar de leverancier om de trailer te gaan laden, ik naar de jumbo om vuilniszakken te halen en om 9.00u sta ik bij de bank om het geld af te halen. Daarna rij ik door naar de leverancier en verwacht dat vriendlief en Nadia daar al klaar zijn. Dan word mijn auto volgeladen en sjees ik even langs Nicole en gelijk door naar Sittard waar vriendlief en Nadia vast al een deel van de bestelling uit hebben geladen.

Ik zal dus ongeveer met een 45min vertraagd zijn voordat we in Eindhoven zijn.

Zoals afgesproken meld ik me morgen hier wanneer we vanuit Sittard naar Eindhoven rijden, voordat we dan in Eindhoven zijn zal ongeveer 1uur en 15min duren.
Adres van van der valk is indd Aalsterweg.

Edit, de tijdsplanning wat ik nu in gedachten heb is:
Ik wil om uiterlijk 10u bij de leverancier weg, dan zijn we rond 11.30uur hier weg, en ergens tussen 12.30 en 13.00u zijn we dan in Eindhoven met de lama e.d. Dan zal Nadia uiterlijk om 14.00u met het rund in Eindhoven zijn en zijn wij hopenlijk rond 15.00u/15.30u terug in Sittard zijn.

Ik heb het voor thuis een beetje ruim gepakt, wil ook nog even snel de honden een beetje verzorgen, snel iets eten....je kent het wel. 
Nienk: 5 kilo is vast wel te regelen. Zeker als er nog meer mensen zijn die interesse hebben?

Kizmoo  ;D Bedankt voor de tip! Ik heb het even nagekeken en ik mag 395 kilo laden in mijn alto. Dus 200kg gaat prima gelukkig, mag ikzelf en zelfs de honden ook nog mee. Al wordt het met de honden wat lastig qua ruimte ben ik bang.

AussieSue: parelhoenkarkas kan ik voor je meenemen hoor, geen probleem! Waar wil je het afhalen, Maarssen of Amsterdam?

Het lijstje tot nu toe:
1x karkas Antheman
1,5 x karkas Havvanur
0,5 x karkas Yvonne K
1x karkas Didong
0,5 x hart/long Yvonne K
0,5 x hart/long Didong
0,5 x lever Yvonne K
0,5 x lever Didong
0,5 x niertjes Yvonne K
0,5 x niertjes Didong
1 x spiervlees Yvonne K
1x spiervlees Didong

In principe zijn de grote porties nu verdeeld, maar ik zie dat ook Parelridder interesse heeft in konijn. Haal je dat zelf op?
Didong schreef:
AussieSue: parelhoenkarkas kan ik voor je meenemen hoor, geen probleem! Waar wil je het afhalen, Maarssen of Amsterdam?
Fijn dat je het mee wilt nemen.
het ligt eraan waar in Amsterdam, ik kom vanuit haarlem maar niet zo'n ster in het drukke amsterdam :-[
AussieSue schreef: Fijn dat je het mee wilt nemen.
het ligt eraan waar in Amsterdam, ik kom vanuit haarlem maar niet zo'n ster in het drukke amsterdam :-[
Ik woon in Amsterdam West, vlakbij de Haarlemmerweg. Dat moet goedkomen dus ;)
Kizmoo schreef: Hallo,Noord-Hollanders

Het lamavlees e.a. wordt verwacht tussen vier en kwart over vier uur,
in Haarlem.
Door wat problemen met runderstrot en lip,komt het dus later sorry.

Groet,Gerrie
Bedankt voor de update Gerrie, ik zal er rond die tijd zijn :-*
hoi george heel erg bedankt, dat ik vandaag meemocht
voor het meenemen van de vleesjes.
enne, solly, voor het "foutje, bedankt," incident :embarassed:
het was een leuke ervaring
ook leuk, wat gezichten achter de namen gezien te hebben
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door