Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
Ik zal wandor heel voorzichtig heel veel knuffelen!

Als ik meer weet laat ik het jullie weten hoor. We krijgen vanavond of morgenavond de uitslag van het bloedonderzoek....

Ik hoop dat als we foto's gaan maken in utrecht dat we er dan gewoon bij mogen blijven, ik vind het zo vervelend om hem dan alleen te laten...
Door Nitus
Ik lees de narigheid van Wandor nu pas, maar Evelyn, wat goed van je dat je hem eerst medisch hebt laten onderzoeken, anders was je er misschien veel te laat achter gekomen.
Ik hoop dat er iets niet al te ernstigs uit de onderzoeken komt, ik ga daar in ieder geval voor duimen.
Geef Wandor maar een voorzichtige knuffel :-*.
Sterkte.
Door jeanne
Oh, ik lees dit nu pas, dat is wel even schrikken zeg.
Ik ga heel hard duimen dat het GEEN tumor is.
Gaat het een beetje me je?
Door Eef+Stippels
Joah, gaat wel, ik vind het vooral zielig voor wandor dat hij er zo'n last van heeft en eigenlijk niet echt veel laat merken, hij piept niet ofzo. Maar omdat hij zo hapt en gromt blijkt toch wel dat hij er behoorlijk last van heeft.

Ik snapte al niet waarom hij geen tabletjes meer wilde innemen, vroeger was dat nooit een probleem, maar bij het geven van tabletjes houd ik altijd zijn hoofd omhoog, zodat het zo in zijn keel valt, dat deed natuurlijk pijn aan zijn nek :-[.

Ik neem het hem in ieder geval niet (meer) kwalijk dat ie in huis plast.
Door Eef+Stippels
De da heeft zojuist gebeld en wandors bloed is gelukkig in orde! Dat is al een hele opluchting!

De da probeert voor aanstaande maandag een afspraak voor ons te maken in Utrecht voor het onderzoek naar zijn nek en prostaat.
Door Lizzy
Evelyn schreef: De da heeft zojuist gebeld en wandors bloed is gelukkig in orde! Dat is al een hele opluchting!

De da probeert voor aanstaande maandag een afspraak voor ons te maken in Utrecht voor het onderzoek naar zijn nek en prostaat.
Oh gelukkig Evelyn, dat is tenminste 1!! Ik hoop dat jullie snel in Utrecht terecht kunnen!
Door Eef+Stippels
We moeten maandagochtend om 9.00 uur in Utrecht zijn, dus daarna weten we meer! Wandor moet eigenlijk met volle blaas komen, maar dat wordt moeilijk omdat hij dus ook gewoon in huis plast. Ik weet niet of hij het in de auto droog houdt, dat is dus maar afwachten.
Door Binno
Ben blij dat het bloedonderzoek al helemaal goed was! :D
We duimen verder voor de onderzoeken van maandag, hopelijk valt het mee en is het allemaal goed te behandelen.
Probeer het droog te houden tot in Utrecht Wandor!!! ;) :-*
Door Truus
In ieder geval al goed nieuws om te weten dat het bloed goed is. Nu nog naar Utrecht dus. Succes en sterkte Maandag!
Door Eef+Stippels
Hitam schreef: Neem je wel een lunchpakketje mee?
Voor Wandor of voor onszelf? ;)

Ik hoop dat Wandor zonder rustigmakende injectie onder de echo kan. Meestal kan hij zich niet zo rustig houden maar het zou wel fijn zijn als hij gewoon bleef liggen. Maar goed, als hij op zijn rug moet liggen met zo'n apparaat op zijn buik, dan heeft ie denk ik wel wat rustgevends nodig, anders vreet ie misschien het apparaat nog op (helemaal nu hij nuchter moet komen ;D).
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door