Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

[quote="AnjaJ"]
Hier ook een barfer, ik haal mijn versvlees tegenwoordig bij Richard versvoeding en haal het op in Hoofddorp. Ik heb een boxer van een jaar, word 12 oktober, 1 jaar. Eet 1 kilo per dag en krijgt een karkas extra erbij. Dus zo ongeveer, 1200 tot 1300 per dag. Ik lees graag even mee. Tevens haal ik mijn kipprodukten in Blokker bij Vleesch Dubois. Kipkarkas 60ct de kilo en kippennek 50ct de kilo.
[/quote]welkom bij de clubbbbb
ja vleesch du bois is mij bekend , heel goed adresje.
leuk geholpen daar. en hebben ook veel voor de mens.
parkeren voor de deur.
Bob Bakker vleesverwerking handel in vee & vlees
Zwarteweg 2 1719 AZ Aartswoud
Tel. 06-20123348 

Iemand ervaring met deze? Ik heb inmiddels een prijslijst gehad (nog niet echt vergeleken...)
Voor mij wel makkelijk halen, mijn ouders wonen in Aartswoud  :)
petramarcel schreef: Bob Bakker vleesverwerking handel in vee & vlees
Zwarteweg 2 1719 AZ Aartswoud
Tel. 06-20123348

Iemand ervaring met deze? Ik heb inmiddels een prijslijst gehad (nog niet echt vergeleken...)
Voor mij wel makkelijk halen, mijn ouders wonen in Aartswoud :)
mag ik ook de prijslijst?
Ik ben gister bij Vleesch du bois geweest.... Per gister zijn de prijzen (flink) verhoogd. Prijslijst komt eind van de week in de winkel (wegens een fout zijn de lijsten tijdelijk teruggehaald).... Als er iemand is die de nieuwe lijst in bezit krijgt, wil die persoon mij dan even een copytje mailen of pb-en?
bordie schreef: orgaan bij vleesch du bois is 2,25 p kg geworden per 10-10-2011
en de nekken dus per 3 kg-doos 2,10
ze hadden sinds 2008 de prijzen al niet meer verhoogd daarom deze FLINKE prijswijziging...... :-[ :(
:o dat is zeker een flinke verhoging.
van 1,35 naar 2,25 voor orgaan
bordie schreef: orgaan bij vleesch du bois is 2,25 p kg geworden per 10-10-2011
en de nekken dus per 3 kg-doos 2,10
ze hadden sinds 2008 de prijzen al niet meer verhoogd daarom deze FLINKE prijswijziging...... :-[ :(
Nee, niet orgaan voor 2,25. ;) Dat kosten de hartjes.... De maagjes zijn (even uit mijn hoofd, bonnetje kan ik nergens meer vinden) volgens mij 2,50 en de levertjes zelfs 2,75. Ze zeiden dat er ook producten goedkoper waren geworden..... Maar ik heb zo'n vermoeden dat dit die producten zijn die ik niet nodig heb.....
Ik had vooraf besteld, ben niet gewaarschuwd en moest twee keer zoveel afrekenen als dat ik gewend ben. Ik kreeg zowat 'n rolberoerte bij de kassa....
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door