Tannetje, wat bedoel je of ik haar ontgift heb? Gitte heeft met het overzetten op vers eigenlijk nergens last van gehad, dus ik heb haar ook geen middeltjes voor ontgiften gegeven.
Maar ik heb hier nog groene leem in huis, misschien kan ik haar dat een tijdje geven?
En ik heb de laatste tijd geen visolie gegeven juist omdat ze zo'n vette vacht heeft, maar misschien is het idd een tekort aan vetzuren

.
Corine (van CB) stelde voor om lam/rijst te proberen, omdat daar veel schapenvet in zit en dat goed voor de huid is. Of eend/rijst omdat dat heel vaak schijnt te helpen bij allerlei problemen, maar zelf vind ik dat te duur en Gitte heeft verder geen jeuk oid.
Ben trouwens vergeten te zeggen dat Gitte gecastreerd is, dus het zou ook nog met de hormonen te maken kunnen hebben

.
Verder zit ik er ook aan te denken om Gitte maar eens te laten wassen bij een trimsalon, ze is in haar hele leven (5 jaar nu) nog nooit gewassen en heeft ook nog nooit gezwommen, dus misschien helpt dat ook wel

, alhoewel, die grijze gloed is wel plaatselijk (vooral op haar kont), en haar huid ziet er goed uit.
Phooe, moeilijk hoor, nou moet ik alleen uitkijken dat ik niet alles tegelijk ga doen, want dan weet ik niet wat nou geholpen heeft.
Ik zat zelf ook nog te denken dat ze niet goed tegen rundervet kan, omdat ze het op Cavom ook had. Ik heb eens van iemand gehoord dat rundervet een 'hard'vet is en minder makkelijk verteerd als bv. kippenvet. Dat verhaal werd door een brokkenvoerder verteld, dus of dat ook op gaat voor vers?