Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Salty
[quote="Lizzy"]
(wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat ik het niet zo goed begrijp waarom mensen de hond altijd brokjes blijven voeren voor de vakantie of omdat ze eens een weekendje weg willen..... Ik eet ook altijd gezond. Maar ga ik eens een weekendje weg, dan heb ik geen zin om te koken en eet ik patat. En dan ben ik 's avonds aan de slinger. Nou en?! Ik ga toch ook niet 1 keer per week of elke dag patat eten zodat ik er in mijn vakantie 'goed tegen kan'?).

Nee maar ik wil het omdat als je op vakantie gaat geen diepvriesvlees mee kan nemen.En carnibest kan je ook niet in de supermarkt kopen vandaar.
[/quote]
Door Lizzy
Dan geef je tijdens je vakantie of weekendjes toch gewoon brokken? Daar hoef je dan toch niet 1 keer per week of 1 keer per dag brokken voor de blijven voeren?

(je moet het natuurlijk zelf weten, daar niet van!)
Door Truus
Alleen zo af en toe brokken geven, daar krijgen ze echt geen diaree van ofzo. In de vakantie, als ik echt niks heb, krijgen ze dit ook alleen...ze vinden het eigenlijk helemaal niks en kijken me aan van...waar blijft de rest.
In de supermarkt is ook Rodi te krijgen of iets zelf knutselen is ook wel te doen hoor.
Ik zou dus gewoon geen brokken meer geven en alleen Carnibest.
Door tieneke
Hier geen brokken meer,ook niet voor een dagje.
Gewoon vers geven en niet rommelen tussendoor met weer een bakkie ongezond.
Als je echt eens weg moet geef je brokken,eet ie die niet heeft hij pech ;)
Door Salty
Ik heb er toch nog eens over nagedacht en jullie antwoorden gelezen en besloten om toch volledig diepvriesvlees te gaan geven ,de prijs maakt tenslotte niks uit want de brokken die ik wilde kiezen zijn ook prijzig.
Bedankt voor jullie advies.
Door Lizzy
[quote="Salty"]
Ik heb er toch nog eens over nagedacht en jullie antwoorden gelezen en besloten om toch volledig diepvriesvlees te gaan geven ,de prijs maakt tenslotte niks uit want de brokken die ik wilde kiezen zijn ook prijzig.

[/quote]

Goed van je! Ik denk dat je hond er blij mee zal zijn 8)!
Door tieneke
Hele goede beslissing!
Je zal zien dat je hond het er veel beter op gaat doen,zeker met de ontlasting ;)
Door Ollie
[quote="Salty"]

[/quote]

Heel strak plan! :D
Door diana
ze krijgen hier ook vers ,
maar in de vakantie moesten ze in het pesion alleen maar brokken eten
dat ging ook best
Door Bumper en Boedha
Nog een blije bull op vers :)

Maar wij gaan ook heel veel weekenden weg vooral in de zomer maanden
Wij nemen gewoon vers bevroren in een koelbox mee
en dat blijft heel lang bevroren en al is het wel ontdooid
dan blijft het nog heel lang koel
Dus wij overleven met een koelbox best een weekend zonder vriezer
Door Jacqueline74
[quote="Bumper en Boedha"]
Dus wij overleven met een koelbox best een weekend zonder vriezer[/quote]

Een beetje creativiteit doet wonderen ;D

Jacqueline
Door Miriam
Ik voer sinds eind mei vers vlees. Ik had nog wat brokken staan en heb die van de week een keer gegeven om te kijken of ze die nog wilde eten. Ze aten gewoon brokken alsof ze nooit anders hadden gehad. ::) Gekke honden. En niks diaree. (en dit was de reden waarom ik vers ben gaan voeren) :)
Door sylvia
[quote="Miriam"]
Ik voer sinds eind mei vers vlees. Ik had nog wat brokken staan en heb die van de week een keer gegeven om te kijken of ze die nog wilde eten. Ze aten gewoon brokken alsof ze nooit anders hadden gehad. ::) Gekke honden. En niks diaree. (en dit was de reden waarom ik vers ben gaan voeren) :)
[/quote]

dat komt omdat nu op vers de darmflora veel beter is geworden, dus dan kunnen ze best wel even tegen die brokken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door