Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Borke schreef: Heb jij nog tips voor ons hoe jij dat met Zoe hebt aangepakt?

Wij willen haar morgen wel meteen even alleen thuis laten, want we moeten samen even iets ophalen (duurt minder dan 1 uur, dus dat heeft ze vaker gedaan) en zaterdag gaat ze met ons mee op visite, dat stond toch al gepland, alleen nu zonder Borke.
Ik heb haar veel afleiding gegeven, langer wandelen, spelletjes en activiteiten. Geprobeerd rust compositum te gebruiken, maar omdat ze niet wilde eten ging dat er niet in. Normaal werkt dat wel heel goed bij haar. Het buurhondje is vaker bij ons geweest en dat was heel rustgevend voor haar. Ze volgde me overal en wilde ook naast me op de bank liggen terwijl ze dat normaal niet zo lekker vindt. Ik heb het toegestaan en haar daar niet in gehinderd door deuren achter me dicht te doen enzo. Ze had er gewoon behoefte aan. Net toen ik op het punt stond een DAP band te halen begon het iets beter te gaan. Het gaat nu stapje voor stapje beter, ze gaat weer zelf buiten liggen, komt niet meer bij me liggen in de badkamer, gaat weer op de andere bank liggen en is iets rustiger. Zowel bij mij als bij haar heeft het gewoon tijd nodig.

Heel veel sterkte de komende tijd!
Borke heeft net in de kamer gepoept, loopt dan wat gedrukt rond, dus ik hem geprezen en meteen de tuin in gelaten.
Zelf snel de boel opgeruimd, liever zo nu hij nog leeft dan dat het er straks uit loopt immers.

In de tuin springt die malloot op een laag muurtje waardoor hij in de verhoogde border komt, waarschijnlijk om verder te poepen, maar toen hij er stond wist hij dat niet meer. Er zal dus nog wel meer in zitten.
Toen Leo met Sofi net ging wandelen, maakte hij geen aanstalten meer om mee te gaan.
Zelfs toen Sofi buiten eten kreeg, interesseerde hem dat niets.
Hij kreeg 2 gedroogde vleugeltips en de 2e at hij niet helemaal meer op.
Het lijkt er op dat de pijnstiller zijn grootste werk voor de dag gedaan heeft.

Nu begint het wachten, wachten totdat de DA belt dat zij er aan komt.
Om 18.00 uur heeft zij nog een euthanasie op de praktijk en daarna komt zij naar ons toe.
Als zij belt dan gaan we met Borke naar de woonkamer en laten we Sofi en Haley samen in de werkkamer.
Dan is alle aandacht voor Borke en wordt hij niet gestoord door haar waaksheid.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door