Moderator: Lizzy
Borke schreef: Heb jij nog tips voor ons hoe jij dat met Zoe hebt aangepakt?Ik heb haar veel afleiding gegeven, langer wandelen, spelletjes en activiteiten. Geprobeerd rust compositum te gebruiken, maar omdat ze niet wilde eten ging dat er niet in. Normaal werkt dat wel heel goed bij haar. Het buurhondje is vaker bij ons geweest en dat was heel rustgevend voor haar. Ze volgde me overal en wilde ook naast me op de bank liggen terwijl ze dat normaal niet zo lekker vindt. Ik heb het toegestaan en haar daar niet in gehinderd door deuren achter me dicht te doen enzo. Ze had er gewoon behoefte aan. Net toen ik op het punt stond een DAP band te halen begon het iets beter te gaan. Het gaat nu stapje voor stapje beter, ze gaat weer zelf buiten liggen, komt niet meer bij me liggen in de badkamer, gaat weer op de andere bank liggen en is iets rustiger. Zowel bij mij als bij haar heeft het gewoon tijd nodig.
Wij willen haar morgen wel meteen even alleen thuis laten, want we moeten samen even iets ophalen (duurt minder dan 1 uur, dus dat heeft ze vaker gedaan) en zaterdag gaat ze met ons mee op visite, dat stond toch al gepland, alleen nu zonder Borke.