Echt werken doe ik niet, echt vrij ben ik ook niet, want ik ben volop bezig met dossiers en mails naar klanten.
Mijn hart is er alleen niet bij en ik ben dol op mijn werk.
Het helpt wel de uurtjes weg te laten tikken.
Daarnet stonden Sofi en Borke volop te blaffen, tja ook ziek blijft Borke een waakhond.
Dus beiden net als anders bij me geroepen, laten zitten, voertje.
Meteen even de tuin in gelopen, Sofi ging meteen liggen, Borke moeizaam een plekje zoekend waar hij zijn poot op kan tillen. Nu natuurlijk steeds op plekjes waar het normaal niet mag, zo eigenwijs is hij dan ook wel weer

Hij doet enorme plassen trouwens, heeft niet meer de puf om het goddelijke nat zoveel mogelijk te verspreiden.
Ik hoop maar dat de druk in zijn vervormde lichaam zo laag mogelijk blijft door hem veel te laten plassen, hij drinkt nu ook meer dan normaal.
Dan weer naar binnen, even knuffelen, Borke kan daar altijd zo heerlijk bij kreunen.
Mijn neus in zijn vacht, in zijn oren, hij ruikt altijd zo lekker zoetig, volgens mij is dat echt iets van een Stabij.
Ik wil niet bij hem huilen, dat helpt hem niet en Sofi al helemaal niet.
Sofi voelt volgens mij aan dat het anders is, dat is het ook, want normaal mogen ze niet in mijn werkkamer (i.v.m. blaffen als ik telefoneer) maar ik bel bijna niemand op, dus het maakt niet veel uit nu.
Gelukkig heb ik lieve collega's die me in de luwte houden, dat is toch wel onbetaalbaar op dit soort momenten...
Als ik zo jullie ervaringen lees - dat helpt enorm - dan ben ik alleen maar blij met de beslissing die we genomen hebben om alles vandaag te regelen, inclusief het zelf wegbrengen.
Al moet ik bekennen daar wel erg tegenop te zien, ik denk dat het ook mooi is om het af te sluiten.
Vanavond in de tuin zijn as uitstrooien, als het tenminste niet giet van de regen.
Ik heb eens zitten tellen, maar wij hebben 7 keer een kat laten inslapen, waarbij 1x vergelijkbaar was met Borke: een jonge poes (net 1.5 jaar) waarvan we wisten dat ze heel ziek zou worden, ze had FIP.
Die was echt nog springlevend en achteraf voelde dat heel goed, daar denk ik nu maar aan.
Vraagje aan de mensen die hun hond thuis lieten inslapen, hoe gaat dat?
Dan bedoel ik hoe snel of langzaam en ook hoeveel uitvloeiing kan ik verwachten?
Hij heeft vanochtend wat yoghurt op, lepel kvv en gedroogde vleugeltips waar hij zo dol op was.