Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

:'( :'( :'( :'( :'(  allemachtig, wat een vreselijk bericht !!! Zondag liep hij nog lekker mee  :( hoewel ik wel het idee had dat hij trager was dan anders, wat afweziger misschien? :-\

Het inslapen van Gunnar is bij de DA in de praktijk gebeurd, de andere 2 waren er niet bij, maar daarna is Gunnar mee naar huis gegaan, alwaar ze nog afscheid konden nemen. Jeppe heeft dat wel duidelijk gedaan, maar Pezzo heeft niet meer naar hem gekeken. Wij hebben Gunnar zelf weggebracht naar het crematorium in Stompwijk.
Sinds Gunnar overleden is, ligt Jeppe wel altijd in Gunnar's mand, waar hij daarvoor nog nooit in gelegen heeft.

Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe om deze tijd door te komen  :'( :'( :'(
Afschuwelijk. Afschuwelijk, afschuwelijk, afschuwelijk. Dat het leven in één keer zo'n wending kan nemen. Niet te bevatten.

Ik kan je geen advies geven over hoe je het beste kunt omgaan met Sofi nu, maar ik denk dat jijzelf daar een bepaald instinct bij hebt en dat moet je volgen. Jij kent Sofi het beste (jij en Leo).

Heel veel sterkte morgenavond, en daarna, en daarvoor. Heel veel sterkte gewoon.

Zo'n mooie, statige hond. Ik ken hem alleen van de foto in je onderschrift, maar hij is prachtig. En dat zal hij altijd blijven. Sterkte.
O wat een verschrikkelijk bericht  :'(  :'(  :'(
Ik weet hoe je je nu voelt... zijn geen woorden voor...  :'(  :'(
Zo oneerlijk: veel te vroeg, veel te jong...
Je verhaal over Borke raakt me ontzettend en ik huil met je mee...
Ik hoop dat je goed afscheid kunt nemen... dat is zo belangrijk!

Toen ik Laska (ook op 7 jarige leeftijd) in moest laten slapen, hebben we dat thuis laten doen door de DA.
We hebben er uitgebreid de tijd voor genomen.
Luka was er toen even niet bij omdat we niet wilden dat zij hierdoor gestresst zou raken.
Bovendien wilden we al onze aandacht aan Laska geven op dat moment.
Later hebben we Luka er wel bij gelaten zodat ze zelf kon ervaren dat Laska dood was, zodat ze niet zou gaan zoeken.
Luka heeft even snel gesnuffeld en nam toen direct afstand. Ik heb nog heel veel foto's gemaakt van Laska.
We hebben Laska begraven in de tuin op "haar" lievelingsplek.

Ik kan niet anders dan je heel veel sterkte wensen met dit zware afscheid en de periode daarna!  :-*
:bigarmhug:
Jongens toch, hoe is dat nou mogelijk? Zondag liep hij idd nog zo lekker mee, hij had het zo naar z'n zin, en nu dit  :'( :'( :'( het is toch gewoon niet te bevatten, wat vreselijk voor jullie en Borke  :'( :'( :'(
Hier gaat een kaarsje aan en we denken aan jullie  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Tara is bij de da ingeslapen, we hebben haar mee naar huis genomen zodat de honden eventueel afscheid konden nemen. Logi was nog heel klein, die snapte er niks van porde haar aan zo van 'hee, doe es leuk mee met mij'. Kátur heeft 1x geroken en wilde toen niet meer in de buurt komen.
We hebben Tara begraven in het bosje bij de wei, de honden mee, Kátur was heel gedrukt en wilde er niet bij zijn. Hij heeft veel, mag ik het verdriet noemen? Ja, dat was het echt. Hij heeft verdriet gehad omdat Tara er niet meer was, zijn rots in de branding, zijn steun en toeverlaat, degene naar wie hij altijd keek om te weten wat hij moest doen. Hij is een hele tijd erg stilletjes en down geweest, onzeker ook, en hij heeft er volgens mij nog af en toe last van. Speciaal voor hem samengestelde Bach-remedies hebben hem wel geholpen.
Tjeemig.... Wat is dit vreselijk! Totaal onverwacht en niet te geloven.
Zondag was/leek alles nog zo goed. We hebben zol ekker gewandeld en heb ik hem nog een aai over zijn bol gegeven. Hij is zo'n lieve stabiele hond. En nu dit. Ik zit hier al met tranen. Wat zullen jullie kapot van verdriet zijn.
Ik gewoon even niet wat te zegen.
Astrid en Leo, heel veel sterkte. Ik huil met jullie mee.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door