Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ach, wat een verschrikkelijk bericht.  :'( :'(  Het is niet te verwoorden wat dit met je doet; heel veel sterkte gewenst voor de komende periode.  :bigarmhug:

Voor wat betreft jouw praktische vragen.

Wij hebben twee honden thuis in laten slapen, beide keren kon de andere hond erbij zijn of niet, de keuze was aan hen.
Er werd heel verschillend op gereageerd. Tristan wilde niet in de buurt zijn toen de da. kwam voor Zoë (die we binnen drie dagen na de diagnose moesten laten gaan). Toen de da. kwam voor Tristan (die was een week al heel slecht) lag Moyra naast hem op het kussen in de keuken, toen hij de spuitjes kreeg.

Ik kan alleen maar zeggen: doe wat je hart je ingeeft. Mijn ervaring is: in deze situaties wil je het verstandelijk allemaal goed regelen, want dat geeft je het gevoel dat je alles onder controle hebt. Maar het is ook goed om naar je gevoel te luisteren; niemand kent jouw honden zo goed als jij.  :-*
Het is verschrikkelijk moeilijk, en ik begrijp het helemaal dat je het zo goed mogelijk wil regelen.

Nogmaals heel, heel veel sterkte gewenst.  :-*
Wat verschrikkelijk,zo'n jonge hond!
Heel veel sterkte gewenst!

Toen ik lynn thuis in heb laten slapen,heb ik de andere honden apart gezet,om het allemaal zo rustig mogelijk te laten verlopen.
Daarna mochten ze er bij om afscheid te nemen,een uur later werd ze opgehaald door het crematorium en zijn ze samen met mij mee gelopen naar de auto.
Toen Lynn eenmaal weg was,ben ik met de honden naar het park gegaan en bij thuiskomst was er verder niks aan de hand,niet zoeken ofzo.
Ikzelf zou Sofi er niet bij laten omdat ze erg waaks is,het brengt alleen maar onrust.
Nogmaals heel veel sterkte! :-*
:'( :'( :'( :'(
Ik ben totaal verbijsterd! Ik weet niet wat te zeggen....mijn hemel wat een ellende de laatste tijd op BP.. :'(
Heel, heel veel sterkte! En wat ontzettend moedig dat jullie zo aan Borke denken en hem niet willen laten weg kwijnen.
Mijn god..ik vind het zo erg! Sterkte!

Met de prakitische dingen kan ik je niet helpen. Wij hebben nooit meer dan één hond tegelijk had. Maar ik denk dat je wel heel wat tips voorbij hebt zien komen. Verder denk ik dat je daarin gewoon je hart en gevoel in moet volgen. Uiteindelijk ken jij je hond het beste.
:bigarmhug:
Jeetje wat kan dat snel gaan...  :'(
Ik ken jullie en de honden verder niet maar ik wil jullie wel heel veel sterkte wensen! Het getuigt van kracht en moed om de hond niet meer te laten lijden dan nodig is...  :bigarmhug:

Wat betreft de crematie... Ik heb tot nu toe alleen maar katten in laten slapen (Dezzy is mijn 1e 'echte' hond). Deze zijn bij de dierenarts ingeslapen maar heb ik daarna wel mee naar huis genomen en in een mandje in de woonkamer gezet. Ik heb mn beestjes ook zelf naar het crematorium gebracht en zelf in de oven gelegd en de deur dicht gedaan, puur om mn eigen gemoedsrust, dat het echt gebeurde zoals ik het wilde. Ik heb geen ervaring met je diertje op laten halen dus ik kan je daar geen advies in geven...

Voor de rest, heel veel sterkte voor nu, morgen en de toekomst!

Groetjes Babs
Mijn God :o :'( :'( :'(, het is niet te geloven :'( :'( :'( :'(

Oh hemeltje, wat is dit verschrikkelijk voor jullie :'( :'(, ik heb er gewoon geen woorden voor :'( :'( :'( :'( :'(

Astrid/Leo, als ik iets kan betekenen voor jullie, morgen of erna, laat het me dan weten. Ik kan op Sofie passen ofzo, geef maar een gil. Misschien dat jullie je ventje het liefst zelf weg brengen naar Stompwijk? Ik wil met alle liefde op Sofi passen....

Oh sh*t, het is gewoonweg niet te bevatten :'( :'( :'(

Ik wens jullie alle sterkte en kracht en moed van de wereld :-* :-* :-* :-* en onze gedachten zijn bij jullie.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door