wennepen schreef:natuurlijk ben ik er zelf geweest anders zou ik toch niet zo een verhaal schrijfen? ???
Max is nu ruim een jaar geleden bij Dorit geweest en sinds die tijd staat zijn wervelkolom goed, je krijgt van Dorit speciale regels opgelegd waar je je dus erg goed aan moet houden, dus alleen rechtlijnig lopen, geen trappen laten lopen, in het begin maar zoveel minuten een paar keer per dag, omdat de spieren al een lange tijd op een bepaalde manier staan moet je er heel voorzichtig mee omgaan zodra je hond is rechtgezet omdat je anders de kans hebt dat door de sterkte van de spieren alles in zijn oude vorm terug schiet, wij hebben die instructies gewoon goed uitgevoerd en het is helemaal goed gegaan, hij rent, vliegt doet alles weer dankzij Dorit. En waarom die wervelkolom scheef is, dat weet ik niet, maar hij kan een keer raar gevallen zijn of iets dergelijks, de oorzaak ligt dan toch in het feit dat de wervels verkeerd staan en je hond er dus last van heeft, zet je de wervels weer zo als ze horen dan los je toch de oorzaak op, lijkt mij!!
Ben je zelf wel een keer bij Dorit geweest als ik vragen mag, wie zegt dat ze ze hetzelfde behandeld, ze laat je buiten lopen met je hond om te kijken hoe hij loopt en gaat dan kijken of alle wervels goed zitten, dat is logisch dat ze dat bij elke hond doet want daar kom je voor om te kijken hoe zijn wervels staan en of zij er achter kan komen wat er met jou hond is.
Wat iedereen ook zegt, Dorit is echt een topper voor mij en Max, zonder Dorit hadden we max in laten slapen een jaar geleden en nu heeft ie weer zoveel plezier in het leven, vind het jammer dat er nu veel negatiefs wordt geschreven over haar, ik ben super blij met haar

nog maals ik ben echt blij dat het jou hond geholpen heeft maar als de hond waar ik het over heb 2 jaar bij haar loopt en iedere keer 60 of zoiets euro's kwijt ben en deze hond loppt nog steeds super mank (behalf ongeveer 1/2 als die daar gewwest is) en nu heeft deze hond een giga vocht ophoping aan zijn helleboog en eris erg atrose met losse botjes gekonstadeerd vraag ik me echt werkelijk af wat we daar gedaan hebben de hele tijd.
Waar het om mij gaat is dat de werfels recht gezet worden maar als je dan ziet dat het probleem weer zich voor doet en iedere keer erger ga je toch op een bepalde moment iets anders opperen toch?