Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door rupa
net de spiering visjes na 12 uur er uit gehaald en ze zijn perfect, lekker krokant ze liggen nu af te koelen op een theedoek en de hondjes hebben al mogen proeven en het is een succes voor ze . de kippentenen liggen er nog in.

groetjes paulien.
Door rupa
mooie tip over de visjes dan zal ik de volgende keer wat korter drogen ha hah kan ik eerder naar bed geintje.
ik heb nog wel lamslever en kippenhartje gedroogd in 16 uur en vannacht nog appel in 12 uur allemaal goed gelukt.
ik had het vet weg gesneden van de kippenhartjes.
maar heb er echt lol in zit toch te denken om een 2de aan te schaffen ( ik geef de helft weg aan me buren wat ik aan vlees droog ).

groetjes paulien.
Door millyckk
Ik heb toevallig gisteren penslappen gedroogd, dat gaat prima in mijn Bomann. Ook runderlip ( kopvlees) ging goed. Heb geen ervaring met het toestel uit je link,maar de schalen lijken me een beetje ondieper dan die van de Bomann .
wolfdolf schreef: De deze bijvoorbeeld (Severin droogapparaat):

http://www.cookozi.be/ecom/nl/shops/Ecom/Cookozi/524460_SEVERIN__DROOGAUTOMAAT

Is die groot/goed genoeg om penslappen en runderkopvleslappen mee te drogen?
Ik heb die ook (alleen van een ander merk, maar exact dezelfde) en penslappen en runderkopvleeslappen kun je er heel goed in drogen. Grote runderlippen kunnen er 2 tegelijkertijd op een rooster.
Op 7 roosters (heb er toen bij besteld en van iemand overgenomen) kan ik 3 kilo eendenvoetjes tegelijkertijd drogen. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door