Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ja, ze gaat écht vooruit hoor!!
Vanmorgen zei ik nog tegen Leida dat ik amper verbetering zie, maar dat komt volgens haar omdat ik 24 uur per dag bij haar ben.
Leida ziet zéker wel verschil en grote stappen vooruitgang!

Dat geeft de burger moed  :)

Ik ben nu inderdaad thuis en heb vrij gekregen van m'n bazin  :-*
Mooi om te zien hoor! Ik vind dat ze wel hard vooruit gaat als ik de filmpjes zo zie! Ze gebruikt haar achterpoten nu ook al, dat deed ze in het begin volgens mij helemaal niet. En dat haar spijsverteringsstelsel het gewoon doet, is natuurlijk geweldig! Go Amber!
Zoooooooo bang iets te missen  :D deed ze tussen de middag helemaal zelfstandig 2 stappen op voor én zwabberende achterpoten!!!
Tja, als het vrouwtje brood voor zichzelf klaarmaakt móet je in de buurt zijn want stel je toch eens voor dat ze iets laat vallen en je bent er niet bij.........  :-*
iedere keer kijk ik even snel of je al weer een update gepost hebt hier in het topic en ja hoor !!!
wat een goede berichten! En wat kijkt ze super monter uit haar ogen  :)
we duimen gewoon door voor een snel herstel en dat ze maar snel weer op haar 4 pootjes mag staan  :-*
Door sella
Ik zie wel heel veel vooruitgang.
Eerst alleen tillen en haar in het gras laten genieten van buiten zijn.
Toen kon ze met heel veel ondersteuning, wat met haar voorpoten tijgeren.
Toen kon ze zonder katheter plassen, nu kan ze haar achterpoten bewegen en dat allemaal in hoeveel dagen?
Ja, ze komt er wel ;)

Nee, dit was écht de verwachting niet, maar ik heb dit te danken aan Leida Visee die elke dag acupunctuur is komen geven, injecties met homeopatische middelen en chiropractische handelingen heeft verricht waardoor ze zo snel al zover is. 
Oók dankzij de fantastische hulp van fysiotherapeut May Römer die mij heeft geleerd hoe ik haar moet behandelen.

Er stond en staat een fantastisch team voor Amber klaar  :-*

We zijn er nog niet maar wel elke dag een stapje vooruit

Ik ben trots op mijn kanjer!!  8)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door