Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Zo, Leida heeft Amber weer onder handen genomen en ze is weer boordevol endorfines  :D
Mijn wijfie... wat ben ik toch onbeschrijfelijk trots op haar!!
Leida en ik hebben haar nog even buiten neergelegd maar ze had niet de energie om zich 'uit te sloven' ;)
Geeft niks, 1 keer per dag is voldoende!
Leida komt nu zaterdag weer en morgen komt de fysiotherapeut.
Ondanks mijn slechte/beperkte/trage internetverbinding MOEST ik de filmpjes even bekijken en nu moest ik even een traantje wegpinken :'(
Wat een heerlijk koppie en wat geweldig dat ze dit alweer kan!

Helpt het dat je zo met haar traint? Dat ze de spieren daardoor beter kan herontwikkelen?
Ik weet niet of ik er goed aan doet maar morgen komt de fysiotherapeut (May Römer) en zij zal mij alles uit gaan leggen en laten zien hoe en wat ik kan doen.

Ze eet gelukkig goed en ze heeft vandaag bijna anderhalve liter urine geproduceert.
Ik geef haar menu gemalen met een flinke plons water erdoor, verdeeld over de hele dag en ze krijgt het zonder zich te versliken weg!
Vannacht om 2 uur werd ze erg onrustig, bleek dat de catheter niet goed meer zat en ze buikpijn had.
Ik heb haar toen naar buiten gedragen en de catheter ging weer lopen.
Straks ga ik overleggen met Utrecht of de catheter er eerder uit mag want hij loopt nog steeds niet door.

Verder zie ik geen vooruitgang en is ze erg moe van elke handeling die ik bij haar doe
Boris-Amber-Damey schreef: Vannacht om 2 uur werd ze erg onrustig, bleek dat de catheter niet goed meer zat en ze buikpijn had.
Straks ga ik overleggen met Utrecht of de catheter er eerder uit mag want hij loopt nog steeds niet door.

Verder zie ik geen vooruitgang en is ze erg moe van elke handeling die ik bij haar doe
Ohh bah, dat lijkt me geen pretje voor haar, hopelijk mag de catheter er snel uit!

Ach arme Amber, kom op hoor, hou vol  :-* :-*
Boris-Amber-Damey schreef: Vannacht om 2 uur werd ze erg onrustig, bleek dat de catheter niet goed meer zat en ze buikpijn had.

Ai, zielig. Tja, ze zal wss nog lang niet kunnen lopen om te gaan plassen( of is de blaas zelfs verlamd nu?), dus of je haar dan in zonder catheter wilt hebben. Jij moet ook kunnen slapen en dan zal ze weleens een plasje laten lopen, waar ze dan dus nog een poos in moet liggen. Voor een keertje niet erg, maar bij zo'n lang proces lijkt me dat toch niet best voor de huid die erin
ligt.
Kweenie of ze dat bij dieren ook doen, maar mss kun je gaan blaasspoelen? Technische deel moet wel lukken, als je een verpleegkundige kent die 't je ff wil uitleggen en de 1e x helpen. Helpt ook om
blasontsteking te voorkomen door de aanwezige bacteriën weg te spoelen. Kost je wel een berg zakken NaCl( kun je evt voordeliger online kopen).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door