Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Waar barfen jullie honden/katten

In de kamer.
10
6%
In de keuken.
37
24%
Buiten.
60
39%
Op een kleed.
14
9%
In de mand/bench.
10
6%
Anders.
23
15%
Door Nitus
[quote="Truus"]
En hoe doen jullie dat als het slecht weer is, ik denk niet dat ik mijn mormels naar buiten krijg en ze het leuk vinden om in de regen buiten te eten...
[/quote]

Zet je toch een parapluutje neer ;D, of in de schuur?. Ik geef Gitte als het regent haar 'vieze' eten in de binnenkennel.
Door tieneke
Als het regent liggen of spelen ze meestal gezellig bij elkaar onder de overkapping bij mijn winkel en de laatste 2 weken kunnen ze onder de grote spiksplinternieuwe overkapping tegen de woonkamer en keuken die we speciaal voor de nollebakmonsters hebben gemaakt.
Ze loeren heel wat naar binnen om ons goed in de gaten te houden,ook al regent het ze blijven lekker droog!
Met botten rent Tinus hard naar de overkapping bij mijn winkel en gaat onder een grote etagere zijn bot naar binnen werken ::) ::)
Door sylvia
[quote="Sander"]
Als ze niet in de regen willen eten, hebben ze niet echt honger. Dan krijgen ze gewoon niets.
[/quote]

Ben benieuwd of je die gedachte ook aanhangt als je eigen eten buiten in de regen staat ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op do 11 nov 2004, 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sander
[quote="sylvia"]
[quote="Sander"]
Als ze niet in de regen willen eten, hebben ze niet echt honger. Dan krijgen ze gewoon niets.
[/quote]

Ben benieuwd of je die gedachte ook anhangt als je eigen eten buiten in de regen staat ;D
[/quote]

Nee, maar ik ben dan ook geen hond ;)
Door sylvia
[quote="Sander"]
[quote="sylvia"]
[quote="Sander"]
[/quote]

Ben benieuwd of je die gedachte ook anhangt als je eigen eten buiten in de regen staat ;D
[/quote]

Nee, maar ik ben dan ook geen hond ;)
[/quote]

Ooooooooooowwww is dat het ;D ;D ;D
Door Truus
[quote="geer"]
Owww...en de dames Poes eten in de badkuip...anders is 't weg voordat ze kunnen knipperen ;)
Erg lekker hoor, douchen naast een eendagskuiken :P ;D
[/quote]
Jammer dat dit niet bij de poll staat ;D ;D
Door MarijeJoanne
Hun voerbak staat gewoon in de keuken (die in open verbinding staat met de huiskamer).

Als ze een bot krijgen, geef ik dat meestal wel apart.
Dus eentje in de keuken, de ander in de gang, of in de berging.
Af en toe ook in de bench.

Met het eten opzich (uit hun voerbak dus) ontstaan er geen problemen, bij botten wil de een nog wel eens wat van de ander afpakken en dan is het dus weer ruzie.
Daarom dat apart.

Als eentje een bot krijgt in de keuken, moet ie daar ook blijven, want daar is een tegelvloer.
Maar vaak sneakt die dan naar de kamer en gaat met bot en al op het vloerkleed liggen.
En dan brengen wij hond en bot dus terug naar de keuken.
Dat gaat even goed en dan komt ie er weer aan sneaken.
En dan hetzelfde liedje dus.

In de zomer ben ik wel van plan om het buiten te geven, want nu is het iedere keer na de tijd schoonmaken (bench, vloer in de keuken/gang/berging, nog maar niet te spreken over de mat (niet het vloerkleed dus), in welke ruimte dan ook, waar ze zo graag met hun bot op willen gaan liggen...

(Ik heb dus niet gepolld, want ik kan geen kant en klaar antwoord geven.)
Door Chezzies
Mijn dog en rottweiler eten altijd buiten in de kennel die is overdekt.
Die kleine krijgt eten in zijn bench, en sleept de nekken en toestanden lekker mee naar een ander kussen om te smikkelen ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door