ik lees het nu pas
wat een nacht merrie
hoe gaat het nu?
ik duim ook voor een goede afloop
Moderator: Lizzy
Boris-Amber-Damey schreef: Ik heb verschillende keren geprobeert te bellen maar ze nemen niet op.als je s'morgens na 10.00 belt en tussen de middag nemen ze meestal wel op
Ze hadden al gezegd dat ze geen telefoon opnemen als ze met de patiënten bezig zijn.
Er is gelukkig van hun kant niet gebeld dus ze hoeft nog altijd niet aan de beademing
Bedankt lieverds, voor alle steun
Boris-Amber-Damey schreef: Ik heb verschillende keren geprobeert te bellen maar ze nemen niet op.Fijn dat er niet gebeld is, nou duimen dat ze langzaam opknapt...
Ze hadden al gezegd dat ze geen telefoon opnemen als ze met de patiënten bezig zijn.
Er is gelukkig van hun kant niet gebeld dus ze hoeft nog altijd niet aan de beademing
Bedankt lieverds, voor alle steun
Boris-Amber-Damey schreef: Thanks....Ach, gos...wat een lieverd!! Wat een sterke wil!!
Ik heb net een verpleegkundige aan de foon gehad.
Ze vertelde me dat ze net weer binnen waren en dat Amber een poosje lekker buiten heeft gelegen.
Zodra ze buiten kwamen deed ze haar neus in de lucht en ging heerlijk geurtjes snuiven!
Buiten heeft ze ook heel veel diarree geloosd dat vonden ze minder dat het diarree was, ook ivm de catheter maar ze poept tenminste! Dat betekent dat haar spijsvertering toch iets doet!!
De verpleegkundige vertelde ook nog dat haar staartje er bijna afkwispelde en dat ze een grote grijns van Amber kreeg
Ze was zo blij even lekker in het gras te liggen
Mijn pretbek gaat het redden!!Ze moet gewoon
Boris-Amber-Damey schreef: Thanks....ze moet id, ik blijf duimen voor jullie!!!!
Ik heb net een verpleegkundige aan de foon gehad.
Ze vertelde me dat ze net weer binnen waren en dat Amber een poosje lekker buiten heeft gelegen.
Zodra ze buiten kwamen deed ze haar neus in de lucht en ging heerlijk geurtjes snuiven!
Buiten heeft ze ook heel veel diarree geloosd dat vonden ze minder dat het diarree was, ook ivm de catheter maar ze poept tenminste! Dat betekent dat haar spijsvertering toch iets doet!!
De verpleegkundige vertelde ook nog dat haar staartje er bijna afkwispelde en dat ze een grote grijns van Amber kreeg
Ze was zo blij even lekker in het gras te liggen
Mijn pretbek gaat het redden!!
Ze moet gewoon