Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Amber is niet verslechterd!
Geeft iets reaktie als ze in de tenen van haar voorpoten knijpen, maar geen enkel reflex of reactie als ze dit bij de tenen van haar achterpoten doen.
Ze kan haar tong net als gisteren nog niet goed gebruiken en dus niet drinken. Maar het is dus niet slechter geworden!
Zoals een echte lab krijgt ze wel wat eten weggewerkt
Door Senna99
Oh, gadverdamme...wat verschrikkelijk. Ik krijg er kippenvel van.. :'( :'( :'(
Ik ga hier keihard voor jullie duimen, bidden en hopen dat je lieve Amber er door heen komt!!!
Dat ze in ieder geval niet verslechterd is, is al iets toch!
Kom op Amber meisje, zet hem op!!  :'( :'(
Ik heb vanmiddag contact gehad met een arts en Amber is zeker niet achteruit gegaan.
Ze is nog altijd redelijk ontspannen en elke arts en verpleegkundige krijgt een big smile van haar.

Nu net stond mijn hart even stil toen de kliniek belde maar dat was om te vertellen dat uit een bloedonderzoek uitwees dat haar vitale organen nog geen afwijkingen lieten zien!
Wel sluiten ze elk gesprek af dat de situatie over een uur héél anders kan zijn... dat weet ik verstandelijk ook wel, maar dat is elke keer wel weer slikken....

Amber heeft nog altijd geen ontlasting gehad, nu dus 3 dagen al niet en morgen krijgt ze een klisma en gaan ze haar maag leegpompen als blijkt dat haar spijsvertering verlamd is.
Dan gaat ze ook aan de sondevoeding

Bedankt allemaal voor de lieve reakties, doet me erg goed
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door