Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door casangio
Lizzy schreef:

Rustig maar hoor. Ik zeg toch nergens dat het amputeren van tenen 'niet erg' is?
Hahahaha Lizzy, ik ben erg rustig hoor al lees jij blijkbaar het tegendeel. Ik wilde alleen maar benadrukken dat een ontsteking echt niet niks is. Mijn ervaring is hiermee in het verleden 1 hond na maanden ellende teen geamputeerd 5 weken voor ie stierf aan een maagtorsie en 1 hond moeten laten inslapen vanwege een ontsteking in de nek, dus vandaar mijn reactie. ;) ;) ;) ;) ;)
Laatst gewijzigd door casangio op wo 10 nov 2004, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
Nou, er stond
Een teen amputeren niet erg???????
Alsof ik dat gesuggereerd zou hebben.

Maar goed, blijkbaar las ik dan iets dat er niet stond ;)!
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 10 nov 2004, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door casangio
Kim schreef: Begrijpen jullie nou waardoor ik zo twijfel over niet of wel steriliseren?
Voorstanders zijn er heel erg voor en tegenstanders zijn er sterk tegen en voor allebij zijn daar goede redenen voor...
Ik heb gelukkig nog tijd zat met mijn pup om daar over na te denken, ze is nog niet zo oud. ;)
Ik denk dat ik kijk hoe ze haar loopsheid doorkomt.
Mijn instinct zegt dat je niet in de natuur moet ingrijpen, maar die gegevens over kans op kanker maken wel indruk op me. ::)
Ik denk er nog maar eens over na en laat alle info even bezinken. ;)
Ja, ik begrijp het zeker, heb zelf ook een teef van 8,5 jaar oud die nog kompleet is.
Door casangio
Lizzy schreef: Nou, er stond

Alsof ik dat gesuggereerd zou hebben.

Maar goed, blijkbaar las ik dan iets dat er niet stond ;)!
'

Hoi, hoi
Ik vind tenen amputeren of staarten afhakken dan ook eerlijk gezegd niet erg te vergelijken met casteratie

Op bovenstaande heb ik gereageerd. Ik weet het Lizzy, meestal bedoelen we het niet zo, maar we lezen het letterlijk. Dat vind ik altijd met forums, je kan tijdens lezen gemakkelijk verkeerd interpreteren, ook al wordt het niet zo bedoeld. Ik ken het maar al te goed en trap er nu ook weer in ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Laatst gewijzigd door casangio op wo 10 nov 2004, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door