Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Hitam
Ik heb vrijwel nooit een onvoldoende kattenziektetiter bij een kat gemeten. Alleen een paar keer bij zwerfkatten die waarschijnlijk nog nooit geent waren. Maar ik heb bij katten niet zoveel titers gedaan als bij honden. Ik denk ongeveer 30 katten van verschillende leeftijden en entingsstatussen.
Ik heb het niet bijgehouden, dus ik weet het niet precies.
Door flin
Hitam schreef: Ik heb vrijwel nooit een onvoldoende kattenziektetiter bij een kat gemeten. Alleen een paar keer bij zwerfkatten die waarschijnlijk nog nooit geent waren. Maar ik heb bij katten niet zoveel titers gedaan als bij honden. Ik denk ongeveer 30 katten van verschillende leeftijden en entingsstatussen.
Ik heb het niet bijgehouden, dus ik weet het niet precies.
dankjewel Tannetje,

nu maak je me weer ant twijfelen,,, :P ,

mocht je in deze omstreken komen, wil ik je graag m'n 10 jarige katzel aanbieden
( die dus als kit 2 x geent is, en met 1 jaar) om te titeren op z'n kattenziekte-status

aan de hand daarvan ga 'k nadenken over de andere jongens
Door flodder en dwarrel
Fynn schreef: Wij zijn vorig jaar geweest in Rotterdam bij het titeren en nav de uitkomst werd geadviseerd dit jaar te enten.
Dus voor ons valt titeren af.
Jammer voor jullie want ik heb 3 honden dus dat telt lekker door ;)

Groetjes Rian
Vorig jaar adviseerde Tannetje om Dwarrel dit jaar te enten
ik heb dit jaar toch eerst titer laten bepalen en die was goed dus hoefde hij toch niet geent te worden
Door Martine-Tom
Jouw 2 en mijn 1 maakt 3, dan zitten we op de helft...nog meer gegadigden????????
Door flin
martine-tom schreef: Jouw 2 en mijn 1 maakt 3, dan zitten we op de helft...nog meer gegadigden????????
+ 1 katzel zowiso, maar misschien wel + 3 katzels

een beetje afhankelijk van de plaats/ afstand

zal ik op kattenplaza nog een oproepje zetten?
Door Martine-Tom
Van mij mag je ;)
Ik woon in Goes en bied graag mijn huisje aan (mits geen al té grote groep, in geval van grote opkomst weet ik nog wel een zaaltje waar we welkom zijn :))
Door flin
  niet geschoten is altijd mis toch?

~~

Goes is goed te doen de moi  ;)

(en ook nog net te overbruggen voor moeilijke reis-katzel)
Door WillyP
Ik doe uiteraard mee met mijn hond en kat. Maar zoals ik in het begin van het topic zei, het liefst eind dit jaar of liever nog begin volgend jaar. Dan moet mijn hond eigenlijk weer geent worden.
Door Martine-Tom
Laten we eens een gooi doen.
November de 1e of 2e week van november.

Geloof dat we nu aan genoeg honden/katten zitten...
Door WillyP
Mijn hond moet zo rond februari weer geent worden, dus of dit nu veel zin heeft weet ik niet.  Maakt het voor jullie uit om nog tot die tijd te wachten?
Door Martine-Tom
Denk dat je dan beter aan Tannetje kan vragen wat voor jou het beste moment is voor een titer, Tom had ik feb al gemoeten dus voor mij maakt het nu niet zoveel meer uit al wil ik liever zo snel mogelijk.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door