Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Martine-Tom
Even over de pens, volgens mij kan je ook best de ene week een kilo pens en de andere week (verdeeld) een kilo orgaan-overig voeren.
Door *Marga*
Zo doe ik het ook de ene week pens 250 gram en de andere week 3 x 250 gram orgaan verdelen over die week.

Anders worden het zulke kleine stukjes pens :)
Door pleuntje
Ik vind 500 gr pens niet zo heel weinig hoor. Een pens in tweeën snijden en invriezen. Het was ook ietsje meer. Ik doe het op het oog door de helft. Dat het de ene keer 450 gr is en de andere keer 600 gr. dat kan dan gebeuren en daar maak ik me dan maar niet te druk om.
Door pleuntje
Bandit staat nu toch alweer een tijdje op barf met 2 dagen KVV. Mijn voorraadje begint wat kleiner te worden. Dus ik moet opnieuw gaan bestellen.
Ik wilde nu eens jonge geitennekken en jong geitenribben gaan proberen.
Wat is de bedoeling van kippennekken. IS dat echt een beginnersbot of kun je die wel gewoon blijven geven? Wat doen de meeste van jullie?
Door nienk
je kan het natuurlijk gewoon blijven geven (als je hond er goed op blijft kauwen), ik geef Reus soms ook nog eendennek (hij mag geen kip). maar ik merk wel dat hij die zachte dingen erg snel weg heeft, dus ik geef hem nu wat meer gevorderde dingen. gewoon omdat het dan leuker knaagwerk voor hem is. een stuk eendenrug bijvoorbeeld, dat is blijkbaar zo'n onhandige vorm voor hem dat hij er best even mee bezig is.
Door pleuntje
Oke, dan bestel ik dit niet meer. Kippennekken heb ik nog genoeg in de vriezer. Eendennekken had ik wat minder van. Die maak ik gewoon op en vervang het door eendenkarkas en ruggen. Ik ga het ze gewoon af en toe geven omdat het wel lekker bevleesd is.

Wat kan ik verder volgens het barfprincipe beter geven hele kwartel en parelhoen of de karkassen hiervan?
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door