Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

essie74 schreef: lieve mensen,

Helaas op het laatst moet ik mij toch afmelden voor morgen.... ben sinds vanmiddag een afval race begonnen.... :-\
de okugest doet nog niet veel en ik kan niet echt lekker rechtop lopen....
De pot en ik zijn beste maten...

nynke, tannetje ik hoop dat jullie dit nog lezen..

Mijn excuses voor het ongemak...
Je mag ons ook eventueel op 10.45 zetten Nynke zodat er voor de andere niets veranderd behalve dan voor Ilsuuuh
Ik kijk morgenochtend nog even wat jij het beste vind

Ellenned 1 hond 10.00 uur als eerste i.v.m. op doorreis zijnde
Nynke F 2 honden 10.05 uur 2 keer titeren en Weill
Tanna 1 hond 10.20 uur
de Geijsjes 1 hond 10.25 uur
Flodder/Dwarrel 2 honden 10.30 uur 1x titeren/Weil, 1 x enten
Zeeeend 1 hond 10.40 uur
Essie74 2 honden 10.45 uur
Judith. 1 hond 10.55 uur + Weill
Jantina 1 hond 11.00 uur
Wilfred 2 honden 11.05 uur
Rubep 2 honden 11.15 uur
Jannie 2 honden 11.20 uur
Marjan 3 honden 11.30 uur + Weill
Linda 2 honden 11.45 uur
Ilsuuuh 2 honden 11.55 uur (wil graag als laatste)
Nynke F schreef: Wat ontzettend jammer Essie !! Maar helaas, het is niet anders.

Linda, dat is prima, dan kom jij om 10.45.

Ik weet van Ilsuuuh dat ze niet eerder kan, daar moeten we dan op wachten, dat is niet anders.

Tot straks allemaal !! Ik zet hier even mijn mobiel nr. neer, voor degenen die het niet kunnen vinden: 06-5763.7419 :)
bedankt nynke! was een zeer helse nacht.... :-\
Iedereen dank voor het mogelijk maken hiervan!
Voor het hondje van mijn buurvrouw was vervaldatum van prik van vorig jaar niet goed ingevuld en was het titeren derhalve niet nodig.
Voor mijn eigen hond was de uitslag erg goed en blijkt voldoende weerstand te hebben. Is voor mij ook enigzins een bevesting dat ik goed bezig ben met hem op gebied van voeding, beweging en in het zoeken van de juiste balans van lichaam en geest. Zit alleen nog te twijfelen wat ik zal doen met de rabiësenting. Ga in september naar Oostenrijk met hem. Wil hem eigenlijk niet enten hiervoor...
Tanna schreef: Leuk om Tannetje en alle anderen te ontmoeten! Wij zijn na het titeren nog gaan uitwaaien - meer wegwaaien, eigenlijk - op het strand van Kijkduin.
jij ging naar kijkduin....ik naar het 2 heuvelspark.......na een heerlijk rolpartij zat mijn schapendoes onder de schapenstront.....dus wegwaaien was zo gek nog niet.......

Tannetje bedankt voor je komst en Marjan en Nynke voor de organisatie en locatie
flodder en dwarrel schreef: jij ging naar kijkduin....ik naar het 2 heuvelspark.......na een heerlijk rolpartij zat mijn schapendoes onder de schapenstront.....dus wegwaaien was zo gek nog niet.......

Tannetje bedankt voor je komst en Marjan en Nynke voor de organisatie en locatie
En jij bedankt voor de rabarberplant!!! Hij heeft een mooi plekje gekregen inmiddels!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door