Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

lightning schreef: Ze wilt niet meer eten nu. Ik zie haar achteruit gaan. Heb het gevoel dat ik er doorheen zit. Ik spat bijna. Ik ben op. Het willen eten ook mensen dingen is over. Ik weet niet wat te doen.
lekker met haar in bed gaan liggen? warm dekentje of misschien juist iets kouds? veel sterkte, aan de ene kant is het mooi dat je zo uitgebreid afscheid kunnen nemen, maar oh het lijkt me zo ontzettend moeilijk!
lightning schreef: Ze wilt niet meer eten nu. Ik zie haar achteruit gaan. Heb het gevoel dat ik er doorheen zit. Ik spat bijna. Ik ben op. Het willen eten ook mensen dingen is over. Ik weet niet wat te doen.
ach meis toch....
heeft ze veel pijn?
gaat ze nu zo hard achteruit dat ze het moeilijk heeft, want dat zou triest zijn....
heel veel sterkte... :-*
vanaalst schreef: ach meis toch....
heeft ze veel pijn?
gaat ze nu zo hard achteruit dat ze het moeilijk heeft, want dat zou triest zijn....
heel veel sterkte... :-*
Of ze echt pijn heeft dat denk ik niet. Maar ze heeft het benauwt. Ze heeft praktisch weinig longen over waar zuurstof in kan en dat klinkt echt niet fijn. Denk dat de pijn medicatie haar pijn wel genoeg onderdrukt, althans dat hoop ik maar. Kan alleen zo moeilijk met me zelf overweg. Wil er voor haar zijn maar stort toch iedere keer weer in zit ik weer te janken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door