Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#199817
Ik heb gisteren een hele grote zak walnoten van biologische oogst gekregen. Zelf eet ik ze niet, maar ik heb gehoord dat ze goed zijn voor de hond. Boris vind ze heerlijk :) in tegenstelling tot groente en fruit wat volgens hem eerder rattengif dan voedsel is ;D

Mijn vraag is nu hoe vaak en hoe veel noten mag een hond?
Moeten de noten gemalen worden of kun je ze heel geven (is dan ideale trainingssnack)?
Door Helen
#199877
Ik gooi walnoten door de GF-mix. Ik koop ze zonder schil bij de groene winkel.
Door Truus
#199886
Gepelde walnoten eten ze hier uit de hand. Eigenlijk krijg ik maar amper de tijd om ze te pellen.
Deze zijn toch rijk aan vitamine B?
Door Lil
#200144
Ik bedoelde inderdaad noten zonder schil, gelukkig eet Boris de schil niet.

Ga eens proberen of ik een foto geplaatst krijg van mijn beestenboel ;D
Door K@rin
#200593
pffffffffffff nou te veel is dus nooit goed en ik kan het weten :-\ :-\ :-\........
Gisterenavond lekker op de bank walnoten kraken en maar eten, en maar eten ...............
Ik ben me vannacht toch beroerd geweest, die walnoten lagen als een blok op mijn maag ....
Ik heb me een diaree gehad en later kwam het er van boven en vanonder tegelijk uit :-[ :-[ :-[
Ik denk, dat ik een beetje te veel van het goede heb gehad, maarja dat is met alles waar TE voorstaat .......
Ik ben nu maar ff aan de Immodium gegaan ..... :o
Door Truus
#200795
Karin & Pyrs schreef: pffffffffffff nou te veel is dus nooit goed en ik kan het weten :-\ :-\ :-\........
Gisterenavond lekker op de bank walnoten kraken en maar eten, en maar eten ...............
Ik ben me vannacht toch beroerd geweest, die walnoten lagen als een blok op mijn maag ....
Ik heb me een diaree gehad en later kwam het er van boven en vanonder tegelijk uit :-[ :-[ :-[
Ik denk, dat ik een beetje te veel van het goede heb gehad, maarja dat is met alles waar TE voorstaat .......
Ik ben nu maar ff aan de Immodium gegaan ..... :o
Lekker zeg :-\...beterschap :-*
Door Lil
#202853
Beterschap.
Helaas is alles waar te voor staat inderdaad niet goed ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door