Het begon met het vlees, stukje rundvlees...nee hoeft vandaag niet..stukje kip....morgen misschien...hierdoor begon ik haar stukken kleiner te snijden tot we op het punt waren dat Noa kleinere stukjes kreeg dan Meid, die helemaal geen tanden meer heeft

Maar omdat ik het belangrijk vond/vind dat ze toch haar cb eet heeft zij mij wel goed getrained

Het begon met wat blikvoer door haar cb te doen...
Hierna kreeg ze mij zo ver dat ik de cb met blik op een schoteltje in "stukjes" stond te verdelen..
Dit begon te vervelen, mevrouw wenste haar cb met blik in hapklare brokjes verdeeld niet meer op een schoteltje maar op een bord..Zo had madame meer ruimte om haar eten heen en weer te schuiven zonder dat het er vanaf viel...
Euhm...Ze ging nog een stapje verder...Mevouw wenste haar cb met blik, in hapklare brokje, van een bord hapje voor hapje voor haar neus te krijgen

En ik zei de GEK, deed dat dus ook nog allemaal....alles om haar maar zo ver te krijgen om wat cb te eten. En dan moeten jullie niet denken dat ze voor al deze veranderingen dankbaar was..Welnee, als ik geluk had dan at ze vier vijf happen om daarna met opgestoken staart weg te lopen, mij achterlatend met mn bord cb met blik in hapklare brokjes in mn ene hand en de vork in mn andere hand...
En toen ineens was ik het zat...Wil je niet?! Dan niet dan wacht je maar tot 's avonds op je brokken...Nu heeft ze dus een aantal weken alleen nutro gegeten en ineens begon ik haar erop te betrappen dat ze het eten van Meid, cb met klein beetje blik, begon te jatten...
Vanmorgen heb ik haar weer eens een schotel met cb onder de neus gezet....en wat denk je?! Vreten!! Ze vrat alsof ze nog nooit zoiets lekkers had gehad

Pfffff dat kleine krengetje heeft me dus mooi om haar kleine poezelige pootje weten te winden..Zo sneaky is te werk gegaan dat ik het dus zelf niet doorhad...
Katten.....Ze zijn geweldig