Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Zaniematsu
broer niet bereikbaar... ik wordt gek.... wat moet ik doen????!! ik kan het niet aan.... overal heen bellen om broer david te bellen... nergens

kliniek gebeld, het heeft geen haast, ze lijd niet en een paar uurtjes extra maakt niet uit... neem je tijd en bel me later nog een keertje zei de arts.

22:00 uur David belt ...... geen woorden.... pijn...... huilen....... vreselijk....
kan het niet aan..... ze heeft geen weet van wat er gebeurd we gaan er niet heen.

bel net de arts...... ze gaan haar nu euthanaseren............... mijn helel lijf al mijn vezels schreeuwen het uit .........Neeeeeeeeeeee!!!!! Arme lieve Joy....,,,
mijn wijfie.... mijn levende schaduw...... mijn super speciale sterke karaktertje....... Neeeeeeeeee toch..............Nee... Lieve Joy ik laat je nu gaan, maar meisje, ik zie je weer, dat is zeker, tot ziens meis, en voor nu rust zacht...
Door Mixxy
Wat een vreselijk verhaal. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van Joy.  :'( :'(
Fijn dat je nog een filmpje hebt waar ze het heel erg naar haar zin had.
Door Zaniematsu
[quote="Benjy en Misty"]
Sterkte, ik maak zo ongeveer hetzelfde mee op het moment...  :'( :'( :'( Het valt niet mee...
[/quote]

Hoe gaat het nu met jou en met jullie situatie? Ligt er van jou ook een kat heel slecht of ander geliefd huisdier?
Het is vreselijk, ook voor jou heel veel sterkte!! het is ongelofelijk, zo triest :'(  :'(
Mijn meisje Joy ging voor een behandeling aan haar gebit naar de dierenarts.
Ze was gezond en sterk en nog jong, 5 jaar en 11 maanden. Ongelofelijk. Joy is niet meer onder ons.
Het is ijzig stil in huis. De katten zoeken haar nu al!! Er is veel stress in de groep.
Gisteren werd er ontzettend veel overgegeven, veel gal en veel gras. Ze eten slecht, bijna  niet zelfs.
Ik moet proberen sterk te zijn voor hen, ze hebben het al zo moeilijk.
Morgen zal er autopsie gepleegd worden op het lichaampje van Joy.
Ik zou heel graag willen weten wat de oorzaak is waarom ze niet gezond uit de narcose is gekomen.
Door Anne in Zweden
O meid wat verschrikkelijk! Ga je voor een routine-ingreep, krijg je dit over je uitgestort! Wat een afschuwelijk drama! Kan me voorstellen dat je autopsie wilt, ik hoop dat die opheldering biedt.

Heel veel sterkte, ook voor je broer.
Door koekje
Net een jaartje ouder dan Sien  :-\
Sien rook afgelopen week niet zo lekker uit haar mond toen ze even klef met me wilde doen en ik zat me toen te bedenken met de volgende APK ook goed haar tanden te laten controleren.
Ik vind zulke dingen wel schrikwekkend. Voor oudere katten kan je voor een ingreep een bloedonderzoek laten doen, maar voor katten onder de 10 jaar zijn zulke dingen niet standaard.

Hopelijk komt er iets uit de autopsie, wat je meer duidelijkheid kan verschaffen en je het wellicht beter een plaatje kan geven met de tijd.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door