Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Angelique
koekje schreef: Wat eng! Ik zou de hele buurt bij elkaar krijsen als er ineens veel bloed uit mn huisdier komt, maar jullie blijven rustig en koel en leggen een drukverband aan, allemaal zaken waarbij je moet nadenken.
Hechten kan volgens mij pas binnen zoveel uur, maar is een steristrip of zwaluwvleugel niets? Mss even velletje scheren, maar met zo'n ding blijven de wondranden wel beter bij elkaar. Als je de wond niet helemaal afplakt, maar alleen haaks zo'n ding erop zet, kan er nog wel wondvocht en mogelijke troep uit.
Dat doen wij ook wel, maar dan nadat het drukverbandje is aangelegd :biggrin2:
Door Anthraciet
Jeetje zeg, ik lees het nu pas! :o

Arme Pinkel, wat zal ze geschrokken zijn toen haar poot vastzat :'(
Ik duim voor haar dat de wond snel geneest en verder geen problemen op zal leveren!
Door Lil
Wat een enorme pech! Veel beterschap en een goede en snelle genezing! Hier wordt ook eerst gehandeld en pas achteraf gegild of gehuild ;) hoe doe je dat? Geen idee, maar ik ben blij dat ik het automatisch zo doe.
Door charmed
Schrikken hoor, van harte beterschap voor Pinkel.

Hier ergens in de buurt zit een kliniek die durft overdag al een spoedconsult te vragen, dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt.  :-\
Door Lizzy
We hebben daarnet weer verband verwisseld en het viel ons op dat de gaasjes erg vochtig waren. Geen bloed maar wel veel vocht. We hebben het dichtgeplamuurd met groene leem-pap en voordat we naar bed gaan, gaan we weer verband verwisselen. Ach, arm wijffie. Verder gaat het wel goed met haar, lijkt het......
Door pallas
Wat een schrik!!

Gelukkig konden jullie terecht ( oké kost ook wel wat...)

veel duimen hier voor Pinkel en voor haar verzorgers :-*

Snel beter worden en nu geen grapjes meer hoor!
Door wijkje
Dat is schrikken...En nu maar hopen dat de wond mooi en goed geneest..Maar dat gaat vast en zeker goed komen  ;)
Door Charlie Angel
Ach gos, wat een pechvogel is die arme Pinkel zeg. :-\
De duimen draaien hier dat het snel en voorspoedig geneest, een dikke knuf voor Pinkel. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door