Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Net pas terug. Ze waren bij Liz bang voor Parvo. Nou de ergste 10 minuten uit mn leven heb ik moet wachten zo ongeveer. Gelukkig negatief. De DA komt niet verder dan dat ze beiden een heftig buikvirus hebben. Dus voor Liz ook antibiotica mee, en bij Bas gaat dat gewoon niet, dus hij moet het op eigen kracht doen. Wel finidiar mee en tabletten tegen de misselijkheid en a/d blikvoer. Ze waren beiden ook aan het uitdrogen dus het wordt vandaag alle zeilen bij zetten.
Heb er wel even een potje om moeten janken. Lizzy gaat nog wel tussen de golven door maar Bas voelt zich weer zooooo ziek en kan dus niet eens op zijn pootjes staan. Vreselijk zeg, waarom hebben wij dit nu weer? Alsjeblieft zeg, ga dit huis eens voorbij!!!
Bas niet, die kan daar echt niet tegen dus die mag niet meer zwemmen. Lizzy is inderdaad in de sloot gevallen deze week. Maar het lijkt er meer op dat het een virus is omdat ze elkaar aan hebben gestoken lijkt wel. Als ze maar weer willen opknappen. Ik word er zo moedeloos van.
Ga mn bruch gasten voor morgen maar af bellen, hoe lullig ook  :-\.
Jantina schreef: Bas niet, die kan daar echt niet tegen dus die mag niet meer zwemmen. Lizzy is inderdaad in de sloot gevallen deze week. Maar het lijkt er meer op dat het een virus is omdat ze elkaar aan hebben gestoken lijkt wel. Als ze maar weer willen opknappen. Ik word er zo moedeloos van.
Ga mn bruch gasten voor morgen maar af bellen, hoe lullig ook  :-\.
Maar voor een virusje hoef je toch je gasten niet af te bellen? Hoe vervelend het ook is, maar dat heeft iedere hond toch weleens?  :-\ En wie weet hoe snel de medicijnen aanslaan, honden kunnen het ene moment doodziek zijn, en een paar uur later weer topfit. Ik zou even wachten met afbellen.
Laatst gewijzigd door *Natasja* op zo 24 apr 2011, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
*Natasja* schreef: Maar voor een virusje hoef je toch je gasten niet af te bellen? Hoe vervelend het ook is, maar dat heeft iedere hond toch weleens?  :-\ En wie weet hoe snel de medicijnen aanslaan, honden kunnen het ene moment doodziek zijn, en een paar uur later weer topfit. Ik zou even wachten met afbellen.
Nou ze zijn echt doodziek en kunnen amper lopen. Of de diarree golft eruit. Dan gun ik de beestjes rust ipv 2 kleuters....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door