Moderator: Lizzy
Jantina schreef: Bas niet, die kan daar echt niet tegen dus die mag niet meer zwemmen. Lizzy is inderdaad in de sloot gevallen deze week. Maar het lijkt er meer op dat het een virus is omdat ze elkaar aan hebben gestoken lijkt wel. Als ze maar weer willen opknappen. Ik word er zo moedeloos van.Maar voor een virusje hoef je toch je gasten niet af te bellen? Hoe vervelend het ook is, maar dat heeft iedere hond toch weleens? :-\ En wie weet hoe snel de medicijnen aanslaan, honden kunnen het ene moment doodziek zijn, en een paar uur later weer topfit. Ik zou even wachten met afbellen.
Ga mn bruch gasten voor morgen maar af bellen, hoe lullig ook :-\.
*Natasja* schreef: Maar voor een virusje hoef je toch je gasten niet af te bellen? Hoe vervelend het ook is, maar dat heeft iedere hond toch weleens? :-\ En wie weet hoe snel de medicijnen aanslaan, honden kunnen het ene moment doodziek zijn, en een paar uur later weer topfit. Ik zou even wachten met afbellen.Nou ze zijn echt doodziek en kunnen amper lopen. Of de diarree golft eruit. Dan gun ik de beestjes rust ipv 2 kleuters....