Moderator: Lizzy
*Dorothea* schreef: O fijn zeg dat er vooruitgang is en ze niet opnieuw onder het mes moet. :)Ja, dat vind ik he, dat ze niet opnieuw onder het mes moet. Maar, ik wacht even af wat de fysio zegt. Ik ben ook weer acuut gestopt met zwemmen. Ze vindt het vreselijk, dat ze niet mag zwemmen en staat echt heul zielug aan de kant te kijken maar ja, voor d'r eigen bestwil. Ik denk ook dat het too much is.
Zwemmen is misschien toch nog teveel belasting? Ze maken natuurlijk best wilde bewegingen en ja het water is nou nog niet echt warm. :-\
Senta schreef: Ik dacht eerst nog...geen nieuws zal wel goed nieuws zijn, omdat je het topic niet meer update, helaas verkeerd gedacht.Normaal gesproken heb je met 3 maanden zo'n lek boven. Ik klooi dus inderdaad nogal lang aan... Maar dat heeft alles te maken met de enorme schade die er is aangericht in de knie. Ze is natuurlijk toch met 20 km per uur in een boom geklapt.... Ik heb Krooshof hier inderdaad over gesproken en het kan tot een half jaar duren voordat je het eind resultaat hebt bereikt. Maar daar zitten we nu dus op (Krooshof voor het laatst begin maart gesproken). Ik moet volgende week met Linga naar de fysiotherapeut. Ik bespreek dan ook met haar of ik terug zal gaan voor een consult aan Krooshof.
Zie nu dat je al vanaf october 2010 bezig bent, dat is toch best al een hele poos, maar verder kan ik hier gewoon niets over zeggen omdat ik hier geen ervaring mee heb.
Wat is een normale revalideitsduur bij zo'n kruisband operatie? En spreek je Y > Krooshof hier nog wel eens over?